החלפת גגות רעפים למה ואיך?

למה צריך להחליף גגות רעפים

החלפת גגות רעפים מתבצעת לרוב בעת חידוש מבנים ישנים העשויים מגגות אסבסט או כאשר הרעפים נשברים מסיבות כאלה ואחרות וגורמים לזליפת מים אל תוך בניני המגורים . ומכיוון שלרוב הרעף החדש אינו דומה בגודלו ותצורתו לרעף הישן נצטרך להחליף את כל הרעפים. ואף לעשות עבודת בידוד חדשה שתמנע הישנות המקרה.

 איך מחליפים גגות רעפים?

ראשית העובדים המומחים של עץ ופלא יעמלו על פירוק הרעפים מהגג ופינויים למכולה אשר מגיעה אל מקום העבודה. לאחר מכן נעבוד על יישור וחיזוק מבנה הגג והחלפת הלאטות במידת הצורך. פעמים שנצטרך לעבוד "פחחות הגג" עקב משקעים או בלוטות אשר נוצרו על גג הרעפים על מנת להכין את השטח לרעפים החדשים. לאחר מכן נניח את רעפי הגג החדשים כולל הנחה וביטון של הרוכבים ובדיוק כך נייצר גג חדש ואסתטי במראה מודרני.

חברת עץ ופלא היא החברה המובילה בתחום אומנות העץ והתקנת גגות רעפים. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר לקבלת יעוץ והתאמת עבודה הכי הנכונה עבורכם.

שירותים נוספים בבניית גגות

אנו בחברת עץ ופלא מתמחים בכל הנוגע לבניית גגות: בניית גגות רעפים בהתאמה אישית הכוללת קונסטרוקציה מעץ איכותי ואמין אנו נותנים אחריות מלאה על הגג. אם אתם רוצים לדעת יותר על בניית גגות לחצו על הקישור: בניית גגות רעפים.

בניית גגות שינגלס – כדי לקבל עיצוב מיוחד לגג שלכם תוכלו להזמין גג עשוי שינגלס ויש לו יתרונות רבים בעיקר העיצוב החדשני שניתן לעשות כדי לדעת יותר על בניית גגות שינגלס לחצו על הקישור: בניית גגות שינגלס.

גג חשוף – את הגג החשוף אנו בונים עבור אלו המעוניינים להוסיף אלמנט מיוחד לעיצוב הבית. העיצוב של גג חשוף נותן תחושה של כפריות וחמימות ביתית. כדי לדעת יותר על גג חשוף לחצו על הקישור: בניית גג חשוף.

אהבתם? שתפו עם החברים

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן