דקים בגבעתיים

דקים בגבעתיים

העיר גבעתיים היא עיר הכי עירונית שיש. אך לצד התעשייה, הכבישים, המשאיות הפיח והעשן יש גם את הגינות הרגועות והשקטות, הגינות הירוקות והמטופחות. יש את הגינות הציבוריות ויש את הגינות הפרטיות.

כאשר מדובר בגינות פרטיות, הרי שאנשים שרוצים ליהנות באמת מהגינה שתהיה באמת נוחה ושימושית, דואגים לרצף אותה באמצעות דקים לגינה. כך למעשה הם מרוויחים את האפשרות לעבור בין חלקי הגינה בלי להתלכלך בבוץ. והם גם יכולים לרהט את הגינה וליצור לעצמם פינות יבשות ונעימות.

דקים של עץ ופלא בגבעתיים

אנחנו בעץ ופלא מציעים בניית דקים מכל סוג באיכות הגבוהה ביותר. אתם רק צריכים לדמיין את היצירה הבאה שלכם ואנחנו כבר נגשים לכם אותה באופן מושלם.

דקים בגבעתיים

היום אפשר ליצור באמצעות העץ הרבה מאוד דברים. אם אלו סגירות חורף ואם הם סוככים מסוגים שונים. כך גם בונים היום בעזרת העץ שערים מסוגים שונים. פרגולות וכמובן גם דקים לגינה, גדרות מעץ לגינה, שערים מעץ וכן הלאה.

עבודות העץ נהנות מביקוש גבוה, זאת בגלל היופי הייחודי של העץ שמצליח להשתלב בעבודות הגינה השונות בצורה מושלמת. זאת לצד השימוש בחומרים האיכותיים אשר בהחלט מוכיחים עמידות לאורך זמן. גם כאשר מדובר בתוצרים שעומדים  בחוץ משך כל חודשי השנה.

בניית דקים בגבעתיים רק עם עץ ופלא

רוצים לשדרג את הגינה שלכם ולהפוך אותה למקום יותר נעים ומזמין? עם מעברים נוחים בגינה שיאפשרו לכם לעבור ממקום למקום. בקלות בלי לבוסס בבוץ ובלי להתלכלך, רוצים ליצור מעבר זמין ומזמין מהבית לגינה ולהיפך? הפתרון הכי מוצלח לכך יהיה הדק בגינה.

הדק למעשה מחפה על האדמה בצורה הכי טבעית ונוחה וכך נוצר מעין ריצוף לגינה. אך בגלל שמדובר בחיפוי שנעשה בעזרת עץ, התוצאה היא הרבה יותר טבעית ונעימה לעין ביחס לכל פתרון אחר.

רבים הם תושבי גבעתיים שבוחרים ללכת (=תרתי משמע) דווקא על חיפוי של דק בגינה. בגלל כל היתרונות של הדק בגינה.

לשירותי בניית דק לגינה »

שירותים נוספים בגבעתיים

מעבר לייצור וגם ליישום הדק אנחנו מציעים עוד מגוון גדול של מוצרים כאשר כולם למעשה נעשים בעזרת חומרי גלם הכי טובים והכי איכותיים.

כך תוכלו ליהנות מהזמנת פרגולות בגבעתיים, מייצור סוככים מעץ בגבעתיים. גדרות עץ בגבעתיים ולמעשה כל מוצר וכל דבר שעשוי עץ. חשוב לציין את העמידה בזמנים של החברה המבטיחה כי כל הזמנה שלכם תסופק בדיוק בזמן שעליו סיכמו אתכם. אנחנו ערוכים להכין ולייצר לכל לקוח את המוצר שהזמין תוך הקפדה על ייצור מדויק ואמין בהתאם להזמנה שלכם.

כפי שכבר ציינו, אנחנו מקפידים מאוד על עבודה עם חומרי גלם הכי איכותיים. כאשר כל מוצר מוכיח עמידות בכל תנאי מזג האוויר. גם בקיץ החם והשמש הקופחת וגם בעונת החורף והגשמים.

כל שירותי דקים בגבעתיים

דק למרפסת

שדרגו את המרפסת עם רצפת דק המתאימה למרפסת, דפדפו באתר כדי לדעת מחירים, דוגמאות. וגם איך זה עובד?! חברת עץ ופלא מתמחה בהתקנת דק למרפסת.

מידע נוסף »
דק

דק לגינה

דק לגינה / לחצר הבית, הוא אמצעי מושלם לספק לגינה מראה מרשים ומשודרג, אנו בחברת עץ ופלא מתמחים בהתקנת דקים, כמה זה עולה? ואיך זה עובד?

מידע נוסף »
חידוש דקים

חידוש דקים

אנו מתמחים בכל הקשור לעבודות עץ וגם בדקים: בניית דק חדש מכל סוג. וגם חידוש דקים על ידי ליטוש הדק וצביעת הדקים ותקבלו מראה של דק חדש

מידע נוסף »
דקים מחירים

דקים מחירים

דק עץ מאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של ריצוף איכותי, חמים, אסתטי ויוקרתי, לצד היתרונות הגלומים בשימוש בעץ טבעי. אפשר לבחור מתוך סוגים שונים של עץ טבעי, המתאימים לבניית דקים לתנאי חוץ, כמו במרפסת, או בחצר.

אבל איך קובעים מחיר דק? מהם השיקולים בבחירת הדק המשפיעים על המחיר ואיך בוחרים את הדק המתאים ביותר?

מידע נוסף »
עץ מתאים לדק

סוגי אריחי דק לבחירה

מתלבטים בין המבחר הגדול של סוגי אריחי דק. אנו בחברת עץ ופלא הכנו עבורכם רשימה הכוללת כל סוג וסוג של אריח דק, ופירוט מלא עם יתרונות וחסרונות. בחרו בסוג המתאים ביותר עבור החצר שלכם.

מידע נוסף »
דקים בסביון

בניית דקים לג'קוזי בחצר

כשבונים ג'קוזי בחצר ברוב המקרים מצפים אותו בדקים מעץ. אנו מתמחים בכל הקשור ל- בניית דקים לג'קוזי בחצר. האם כדאי לעשות את זה? תכלו לעבור על התמונות ולהחליט בעצמכם. המשיכו לקרוא אם יש לכם ג'קוזי ואתם מתלבטים… אבל אם אתם רוצים להזמין צרו קשר כבר עכשיו וקבלו הצעת מחיר במהירות.

מידע נוסף »
כיסוי דק לבריכה

כיסוי דק לבריכה

כיסוי דק לבריכה משמש לכיסוי שטח הפנים של בריכת שחיה, כדי למנוע נפילת לכלוכים לתוך המים ולהגן על ילדים קטנים מפני טביעה.

מידע נוסף »

שירותים נוספים בגבעתיים

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן