בונים דק לגינה? כך תבחרו פרקט מתאים לבית

בעולם עיצוב הפנים נהוג לומר שדק ופרקט הם מוצרים משלימים. העובדה שהם מדברים באותה שפה עיצובית, משדרים חום ומספקים טוויסט של כפר בלב העיר הגדולה, הופכים אותם לשילוב מנצח. אז אם אתם בדיוק בונים דק לגינה ורוצים לדעת איך לבחור את הפרקט המושלם לעבודה – זו הכתבה בעבורכם.

שמרו על שפה עיצובית אחידה

אם אתם משדרגים את הגינה שלכם עם דק חדש, כדאי לבחור פרקט אשר מתאים לה. נסו לבחור את גזעים הנכונים של העץ, שקלו להשתמש באותם מוטיבים אשר יהיו קיימים בדק ואל תשכחו שמדובר בהחלטה שתשמש אתכם למשך שנים. לכן, יותר ממומלץ לבחור בפרקט אשר ישלים את הדק החדש שלכם ולא יגנוב לו את ההצגה.

אל תפסלו מראש שום קונספט 

רבים מעדיפים לבחור בעץ טבעי כאשר הם מוסיפים פרקט לבית שלהם, אולם כדאי לדעת שכיום יש מגוון של חומרים אשר נראים בדיוק אותו הדבר. בלא מעט מקרים (ובמיוחד בחדרי הילדים ובאזור המטבח), יהיה נכון לשקול פרקט אשר מתבסס על פולימר קל לניקוי. בשוק הישראלי ניתן למצוא פרקט פולימרי יפהפה, אשר יראה ממש כמו עץ טבעי ויוכל להשלים בקלות את הלוק של הדק.

התייעצו עם מומחים בתחום העץ

כמעט בלתי ניתן להפריז בחשיבות של ייעוץ איכותי בטרם קבלת ההחלטה ולכן שווה לפנות למומחים בתחום העץ לפני כל רכישה. כדאי להסביר את הצרכים הפונקציונליים ואת הצרכים הדקורטיביים השונים בכל חלל ולשאול אודות כל האופציות העומדות לרשותכם. כך תוכלו לקבל החלטה מושכלת אשר מבוססת על ידע של מומחים מתחום העץ.

תחמו באופן חכם את האזורים השונים

המשחק של פנים וחוץ, מהווה את אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב הדירה שלכם ולכן שווה לשקול וליצור תחימה מדויקת בעזרת הדק והפרקט. שאלו את עצמכם איזו אווירה אתם רוצים להשיג בעזרת הפרקט, בדקו האם יש המשכיות בין הגינה לחלל המגורים המרכזי ואל תשכחו לייצר סיום לכל אזור בעזרת הדק או הפרקט. עניין אשר עשוי להתבצע גם בעזרת תוספת של לקה בלוק מט או מבריק על הפרקט שלכם.

קחו בחשבון גם את התקציב

השקעה בדק איכותי מחייבת הוצאה של ממש ולכן חשוב לקחת אותה בחשבון כאשר בוחרים בפרקט. לכן, חשוב לקחת בחשבון את העניין ולא להישאר עם העודף התקציבי לטובת הפרקט. מסיבה זו, ייתכן שיהיה לכם יותר משתלם לרכוש את הדק והפרקט באותו המקום ולנסות ולזכות בחבילה מושלמת לבית. במידה ומדובר בחומרים זהים, זה עשוי להיות משתלם למדי. 

שורה תחתונה: הוספה של דק לגינה ופרקט לבית יאפשרו לכם ליצור מראה אלגנטי ומרשים. יחד עם זאת, שווה לשים לב לסוג, סגנון ועלות החומרים לפני ביצוע של כל רכישה ולהתייעץ עם מומחים בתחום העץ והעיצוב.

לבחירת גוון הדק לחצו כאן »

אהבתם? שתפו עם החברים

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן