פרגולה מעץ או פרגולה אלומיניום מה כדאי?

שאלת מיליון ההצללות: פרגולה מעץ vs פרגולה אלומיניום

אתם פותחים את הבוקר בחצר הפרטית שלכם, סופגים מעט שמש ויוצאים לעוד יום עבודה. אבל מה לגבי ימים עם המון שמש? מה יהיה עדיף, פרגולה מעץ או פרגולת אלומיניום? בואו נדבר על פתרונות הצללה מסוגים שונים, בסוגי הפרגולות ומה שבין לבין.

אם נקעה נפשכם מניסיונות לאתר פינת צל בחצר הפרטית שלכם, גם אתם כנראה צריכים את השירות של התקנת פרגולה ופתרונות הצללה. ובבואכם לבחור את פתרון ההצללה האידיאלי עבורכם, אתם תשאלו את עצמכם מה עדיף, בניית פרגולה מעץ בעיצוב ייחודי? אולי פרגולה סטנדרטית מעץ? אולי בכלל פרגולות אלומיניום? בואו נדבר על היתרונות והחסרונות שבכל אחד מפתרונות ההצללה האלו. האם תבחרו בהתקנת פרגולת עץ? אולי אלומיניום? אם לחלק מאיתנו הבחירה ברורה והם מייד בוחרים בעץ, חלקנו האחרים צריכים מעט שכנוע. אז הנה הוא:

פרגולות מעץ לעומת פרגולות אלומיניום

כשמדברים על פרגולת אלומיניום, מדברים על תחזוקה באותה הנשימה. אם כך, אנחנו כבר עדים לחיסרון מסוים שקיים בפרגולות אלומיניום. עכשיו, מעבר לכך שפרגולת אלומיניום צריכה תחזוקה ואחזקה, כל מיני חלקים במנגנון של הפרגולה יכולים לפעמים גם להחליד.

חוץ מלהחליד, חלקים שונים בפרגולות אלומיניום יכולים גם להתקלקל, במיוחד אם ישנם חלקים נעים וזזים, חלקים מכאניים, טכנולוגיים וכדומה. בבואכם לבחור את הפרגולה שתותקן אצלכם בחצר, יהיה עדיף להימנע מתחזוקה מורכבת בטווח הארוך.

פרגולה מעץ חזקה הרבה יותר

כמדובר על פרגולה גדולה מעל 6 מטר, כבר לא מומלץ לבנות פרגולה מאלומיניום כי היא לא מספיק חזקה, מאחר והחומר של פרגולה אלומיניום חלול מבפנים.

המון פעמים הזמינו אותנו להחליף פרגולה מאלומיניום לבנות פרגולה מעץ והיו מקרים שהגענו וראינו שהפרגולה פשוט עפה ברוח או התעקמה עקב שלג כבד שהיה באזור, ולכן מבחינת חוזק פרגולה מעץ יותר טובה מפרגולה מאלומיניום.

תחזוקה ואחזקה של פרגולות – מה כדאי לדעת לגבי זה?

חשוב לזכור, אם התחזוקה מורכבת כבר בהתחלה כשהמוצר חדש, במשך הזמן התחזוקה אפילו תהפוך למורכבת יותר. זהו כלל אצבע, תמיד הבלאי יגרום לתחזוקה מורכבת יותר. אבל, וזהו אבל חשוב, כשמדברים על פרגולה מעץ בעיצוב ייחודי (או בעיצוב סטנדרטי), מדברים על כמעט 0 תחזוקה.

נכון, ישנם כל מיני סוגי עצים, חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. אבל בדרך כלל עצים עוברים כבר במפעל כל מיני טיפולי מנע שאמורים לשמר את העץ טוב יותר במשך השנים.

אילו סוגי טיפולים עוברים עצים של פרגולות במפעל?

בין הטיפולים שעצים של פרגולות עוברים במפעל, תמצאו למשל את הטיפול של מניעת חדירה של מזיקים או ברחשים, ככה שהפרגולה לא תהווה בסיס קינון למזיקים. מעבר לכך, עצים של פרגולות מעץ עוברים גם טיפולי מנע נגד שריפות ודליקות.

לגבי חסרונות, פרגולה מעץ לפעמים תהיה יקרה יותר מאשר פרגולה אלומיניום. מעבר לכך, עץ הוא חומר גלם קשיח שיהיה קשה ליצור אתו כל מיני עיצובים מאוד מעוגלים או מאוד מורכבים. אבל, אם תאתרו צוות מספיק מקצועי וחברה מקצועית, כדוגמת עץ ופלא, גם עם עץ תוכלו ליצור עיצובים מרשימים של פרגולות. חברת עץ ופלא מבטיחה לכם את התוצאות הטובות ביותר, ככה שתוכלו להרגיש באווירה הכפרית לה אתם מייחלים. בהצלחה!

אהבתם? שתפו עם החברים

סגירת פרגולה
פרגולות עץ
עץ ופלא

האם פרגולה חייבת בארנונה?

רגע לפני שאתם בונים פרגולה בחצר – בדקתם האם פרגולה חייבת בארנונה? עד לפני כמה שנים, בניה של פרגולה בחצר הייתה כרוכה בהתנהלות ביורוקרטית מכבידה

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן