שמשונית לסגירת חורף – הפתרון האידיאלי לכל אתגר של גשם ורוח

שמשונית לסגירת חורף

סגירת חורף היא הפתרון האידיאלי לכל אתגר של גשם ורוח, מסעדות רבות משתמשות בפתרון של סגירת חורף עם שמשונית מעוצבת. כזו שהופכת את השטח הקר לפינת ישיבה, בה אפשר לארח סועדים בצורה נעימה למראה מבחינה עיצובית, הסגירה מאפשרת לחמם את השטח באמצעות מזגנים או פטריות חימום ניידות, כך שהאירוח הופך למושלם ונעים בחורף למרות הגשם והרוח.

בשנים האחרונות לא רק מסעדות הנדרשות לבצע סגירת חורף באמצעות שמשונית שהגדרתה כמבנה נייד ולא נחשב כמבנה קבע. מבחינה חוקית. אלא אנשים רבים מאמצים את הפתרון של סגירת חורף, למרפסת הפרטית כהגנה מפני גשם ורוח ומוצאים את הפתרון האידיאלי הזה כמושלם ונעים.

אם אתם בעלי דירת גן וחצר, בוודאי שקלתם לא פעם לבצע סגירת חורף  לפרגולה שלכם באמצעות שמשונית. הסיבה שבעלי חצרות רבים מבינים היום שכדאי לבצע סגירת חורף בברזנט, היא ראשית כי בהשוואה לכל סגירה אחרת ,הפתרון של סגירת חורף באמצעות שמשונית הוא זול בצורה משמעותית. מצד שני הוא פתרון זמני כך שאפשר לקפל אותו בסוף השימוש ובנוסף הוא אינו צורך שטח אחסון גדול ויקר.

שמשונית בהתאמה אישית

הזמנת שמשונית מומלץ לבצע בהתאמה אישית לגוונים האהובים עליכם,  תוך חשיבה על ההתאמה לסביבה ולאופי הבית או העסק.

בחירת צבע שמשונית לסגירת חורף

בחירת צבע שמשונית איתה תרצו לעצב את סגירת החורף שלכם, היא משמעותית לתחושה ולאווירה, אותה תרצו לחוות בכל ישיבה במרחב החורף הנעים שלכם.

לכן חשוב מאוד בשלב הזה שתקבלו את ההחלטה הנכונה מתוך חשיבה על הגוונים המשדרים צבעים חמימים לחורף והדבר החשוב ביותר הוא בחירת הגוונים האהובים עליכם כי בסופו של דבר אתם הולכים לבלות את מיטב זמנכם בחלל סגירת החורף שלכם.

האם שמשונית נהרסת בגשם?

בבחירת שמשונית חשוב לוודא את עובי השמשונית שמציעה לכם החברה, זהו חלק חשוב בבחירה בסגירת חורף.

מומלץ שתבחרו בחברה מקצועית, בעלת ניסיון בעבודה עם ברזנטים וסגירות שכאלו. כדי לקבל את החומר הטוב ביותר שאינו נפגע בפגעי מזג האוויר החורפיים, גם אם אתם גרים במקום עם רוח עזה או גשמים רבים או ברד.

אלו וריאציות אפשר לעשות בסגירת חורף?

כאמור למעלה תוכלו לבחור לסגירת החורף כל צבע האהוב עליכם, תוכלו להתאים את סגנון העיצוב באופן ייחודי רק לכם.

אפשרות נוספת ופופולרית היא לעשות את הסגירה שקופה בחלקים מסוימים או את כל הסגירה כך שמראות החורף ומזג האוויר משתקף פנימה ומעניק חווית חורף מושלמת ליושבים בה.

אפשרות נוספת היא לעשות חלונות ייחודים או דלת, אנו בחברת פלא עץ מציעים לכם התאמה אישית וחשיבה משותפת מתוך ניסיוננו הרב בסגירות חורף כך שתהיו שותפים מלאים לעיצוב סגירת החורף שלכם עד לרגע בו תשבו לכוס קפה מרגיע בתוכו.

האם ישנה אחריות על השמשונית

זו שאלה חשובה שעליכם לבדוק עם החברה ממנה אתם מקבלים את הצעת המחיר לסגירת החורף  עם שמשונית, היות ואחריות היא ערבות של החברה לאיכות המוצר בו הם משתמשים.

אנו בחברת פלא עץ מציעים לכם אחריות נרחבת למשך שנתיים על סגירת החורף שלנו, מתוך ביטחון באיכות המוצר והחומרים איתם אנו משתמשים.

מה עושים עם סגירת החורף ביום חם או בקיץ?

בזמן שהשמשונית אינה בשימוש החל מסוף החורף, אנו ממליצים לקפל אותה ולאחסן במקום שמור ומוצל לשמירה על החומר לשנים רבות.

בשמשונית המשמשת לצל  ישנם אפשרויות קיפול שונות או בידנית באמצעות מנואלה או סגירה חשמלית.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר והתאמה אישית המדויקת עבורכם כולל הרכבה  בבית העסק או הלקוח.

אהבתם? שתפו עם החברים

קירוי פרגולה נגד גשם
סגירות חורף
עץ ופלא

קירוי פרגולה נגד גשם

השקעתם בבניית פרגולה נעימה לישיבה בימי הקיץ, עכשיו הגיע זמן לחשוב על פתרון לחורף. איך תהפכו את הפרגולה למוגנת מפני הגשם, איזה קירוי פרגולה נגד

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן