שימוש בעץ בתהליך עיצוב המשרד

יש דרכים רבות ושונות לשלב עץ בתהליך עיצוב המשרד. עץ מוסיף למשרד נופך של חמימות נעימה ומרקם טבעי שמשפר את המראה של אזורי העבודה. יש דוגמאות רבות לריהוט עץ ולאביזרים מעץ שמתאימים למשרד מודרני, מרווח ויפה ותומכים בסביבת עבודה נעימה ובהרגשה הטובה של צוות העובדים. מעצבים את המשרד ורוצים לאפיין אותו במראה ייחודי, טבעי ויפה? כך תעשו את זה נכון.

לזרום עם הטבע – רהיטים ואביזרים מעץ למשרד

שימוש בעץ לא רק משפר את מראה המשרד ואת ההרגשה של צוות העובדים והמבקרים. חומרי עץ מכניסים את הטבע למשרד ומעשירים אותו באיזון הטבעי הנחוץ לכל מי שעובד בין ארבע קירות, ואין לו זמן לצאת החוצה לטבע. הינה כמה דוגמאות לרהיטים ולאביזרים מעץ שיקרבו את העובדים שלכם לטבע ויעלו את התפוקה שלהם:

  • מכתבות קלסיות מעץ הן הרהיטים העיקריים בכל משרד, ויש להקדיש להם תשומת לב רבה בתהליך העיצוב. חשוב לשים לב לסגנונות של המכתבות, לגודל שלהן, לגימורים לצבע. אפשר לשלב אותן עם הדגשי מתכת או זכוכית כדי ליהנות ממראה אלגנטי ומודרני ומפונקציונליות.
  • מדפים ושידות לספרים, קלסרים, תיקים וניירת. מדפים מעוצבים מעץ מלא ושידות לאחסון תיקים וניירת יכולים להיות מגוונים וגמישים, ואפשר להתאים אותם לצורכי המשרד ולאזורי העבודה השונים. מדפים צפים אלגנטיים, מדפי פג בורד אופנתיים, שידות מעוצבות, מתלי עץ ושלטי עץ ועוד יכולים להוסיף למשרד אלמנט דקורטיבי ופונקציונלי ומתאימים לכל אזורי העבודה, לפינת הישיבה, לחדר הישיבות ולפינת האוכל.
  • מחיצות עץ. אפשר להשתמש במחיצות מעוצבות מעץ כדי לחלק את האזורים השונים במשרד, לאפשר פרטיות לעובדים וללקוחות ולהוסיף עניין ויזואלי. המחיצות יכולות להתהדר בעיצובי עץ יפהפיים, בגימורי לכה עדינים ובגילופים אומנותיים שיגדירו מחדש את עבודת העיצוב וישדרגו את המשרד.

למלא את סביבת העבודה בעץ טבעי

משרד שמעוצב בפריטי עץ יוצר סביבת עבודה נוחה, מרווחת, תומכת ומכילה לעובדים, ויש לכך כמה סיבות טובות.

  • חומר טבעי. עץ הוא חומר טבעי, ויש לו השפעה מרגיעה ומאזנת. הוא מפחית מתחים ומפוגג עייפות וחרדות. חומרי עץ משפרים את איכות האוויר ואת האקוסטיקה כיוון שהם סופגים קולות ומווסתים לחות.
  • חום ומרקם. עץ מוסיף חמימות, מרקם ועומק למשרד, והוא יכול ליצור אווירה מזמינה מסבירת פנים. חומרי עץ יוצרים עניין ויזואלי ונעימות חזותית בניגוד לחומרים אחרים כמו מתכת, זכוכית או בטון.
  • גמישות והתאמה אישית עץ הוא חומר גמיש ורב־תכליתי, ואפשר להתאים אותו לסגנונות עיצוב שונים, לצרכים שונים ולתקציבים שונים. אפשר גם להחליף, לתקן או לשפץ בקלות רהיטים ואביזרים מעץ, והם יכולים להחזיק מעמד שנים רבות עם טיפול ותחזוקה נאותים.
  • תמיכה באיכות הסביבה ובקיימות. חומרי עץ הם בחירה מצוינת לכל מי שהסביבה חשובה לו. עץ הוא משאב מתחדש ואפשר למחזר אותו, לחדש אותו, לשפץ אותו בלי לפגוע בסביבה.

עיצוב טבעי למשרד רווחי

משתמשים בעץ בתהליך עיצוב המשרד? קיבלתם החלטה נבונה שתתגמל אתכם. העץ הוא חומר טבעי וידידותי שמשפר את מראה המשרד, את ההרגשה של העובדים ואת האסתטיקה והפונקציונליות באזורי עבודה. העץ תורם ליצירת תרבות ארגונית חיובית ופרודוקטיבית ותומך ברווחיות המשרד.

https://www.dafni-wood.com/

אהבתם? שתפו עם החברים

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן