משפצים בית פרטי? כך תשתמשו באלמנטים ייחודיים של עץ

שיפוץ של בית פרטי מהווה אפשרות של ממש להוסיף טוויסט חם ומזמין של עץ בבית ולהפוך את הדירה שלכם למעוצבת מאי פעם. למעשה, על ידי שימוש באלמנטים ייחודיים של עץ, ניתן להפוך גם את הבית הפרטי האורבני ביותר לפנינה כפרית בלב העיר הגדולה. סקרנים? קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג את הלוק המושלם.

השתמשו בחיפוי עץ לקירות הבית שלכם

שימוש בחיפוי עץ לקירות הבית מאפשר לכם ליצור תחושה קסומה בתוך שניות ולכן מומלץ לשקול זאת הרבה לפני השיפוץ. זהו פתרון ייחודי יותר מאשר הקרמיקה שניתן לראות בכל כך הרבה בתים והזדמנות של ממש להוסיף טאצ' אישי בבית שלכם. כדאי לדעת שהלוחות אשר משתמשים בהם בזמן החיפוי מגיעים במגוון של גוונים ולכן חשוב לבצע התאמות של צבעים וחומרים הרבה לפני השיפוץ.

שקלו להוסיף גדר מעץ לגינה שלכם

בכדי לזכות במעטפת איכותית ולתחום את הבית הפרטי שלכם באופן ייחודי, כדאי לשקול להשתמש בגדרות עץ. גדרות שכאלו מעניקות מבוא מושלם לפנים הדירה ומתכתבות עם הגינה באופן מושלם משום שהן מתבססות על חומרים  טבעיים. כדאי לזכור שניתן לצבוע את גדר העץ שלכם בלבן או שחור אולם המראה הטבעי הוא תמיד בגדר בחירה נכונה

הוסיפו דק מעץ לגינה או למרפסת

אם כבר הזכרנו את הגינה, הרי שכמעט בלתי ניתן שלא לגעת באפשרויות החיפוי שלה אזור קסום זה. למעשה, על ידי הוספה של דק מעץ אתם תוכלו להפוך את הגישה לבית לנוחה ויפה יותר וגם לאפשר לאורחים ליהנות ממבוא עיצובי לפנים הדירה. אגב, כדאי לדעת שיש מגוון של סוגי עצים שמתאימים לעבודה אולם בכל מקרה כדאי שחברת השיפוצים תבצע שיטוח יסודי של הקרקע לפני כל עבודה.

העדיפו מדרגות עץ דקורטיביות

במידה ואתם גרים בבית בן כמה מפלסים, הרי שכדאי לשקול הוספה של מדרגות מעץ. כדאי לדעת שגם בתהליך שבו עושים שיפוץ דירה הכל כלול, יש לכם אפשרות לבחור את סוג המדרגות אשר מתאימות לצרכים שלכם ולכן אין טעם ללכת בעיניים עצומות אחרי הקבלן המבצע. מדרגות העץ רועשות פחות ממדרגות אשר עשויות ממתכת אולם הן אינן מתאימות לגרם אשר ממוקם מחוץ לדירה.

צרו גג ייחודי בעזרת פרגולת עץ מושקעת

כדי לנצל את תקופת השיפוצים בכדי ליצור אזורים מוצללים בגינה, בגג או במרפסת ולשדרג אותם עם פרגולות עץ. מעבר לעניין הפונקציונלי שבדבר, פרגולות העץ מעניקות אלמנט דקורטיבי שקשה להתעלם ממנו ומספקות מעטפת מרשימה לכל חלל שבו תבחרו להציב אותן. אגב, חשוב לזכור שבעזרת סגירה שלהן, ניתן ליהנות כמעט מחדר נוסף בבית או מחנייה מקורת לרכב של המשפחה.

שורה תחתונה: נצלו את השיפוץ הקרב ובא בכדי להוסיף נגיעות של עבודות עץ בדירה וליצור לכם אזורים פסטורליים ממש בבית.

אהבתם? שתפו עם החברים

פקח בנייה
כללי
עץ ופלא

תפקידו של מפקח בניה

מפקח בניה נחשב לאחד ממקצועות ענף הבניין שדורש השכלה והסמכה מקצועית וכן רישוי מהימן לעסוק בתחום. בארץ יש אלפי מפקחי בניה שחלקם יפעלו בצורה עצמונית

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן