רעיונות לשילוב חיפוי עץ לעיצוב הבית

חומר הגלם הכי נפוץ שמשתמשים בו לעיצוב של הבית הוא העץ. העץ מגיע בכל מיני סוגים וגוונים ובזכות העמידות והחוזק שלו, אתם יכולים להשתמש בו לעיצוב של כמעט כל דבר, בין אם זה ריהוט לבית ובין אם זו פרגולה מעץ לשטחו החיצוני של הבית. נוסף על כך, העץ מאפיין את הסגנון הכפרי שהוא מאופיין באלמנטים של ברזל יחד עם כל מיני סוגים של עץ. המדריך שלפניכם יעסוק ברעיונות לשילוב חיפוי עץ לקיר למטרת עיצוב הבית. שווה להמשיך לקרוא.

איזה סוגים של עץ מתאימים לריהוט?

יש המון סוגים של עץ, ולכן אנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר.

  • עץ אלון – הוא סוג עץ שלא יתאים לשימוש בחדר אמבטיה או לשימוש במטבח, מכיוון שהוא לא עמיד בפני רטיבות ומים. למרות זאת, הוא נחשב לעץ מאוד איכותי וכן כדאי לרכוש רהיטים, כמו מזנון כיסאות, שידות שעשויים מעץ אלון מבוקע.
  • עץ אורן – הוא עץ שבעלי מקצוע מאוד אוהבים להשתמש בו, מהסיבה שהוא קל ונוח. הוא יחסית זול במחירו. את אץ האורן תוכל לראות בעיקר בפרגולות ובדקים. כמו כן, תוכלו להשתמש בו עבור מדפים או שולחנות כתיבה בחדרי ילדים.
  • עץ טיק – הוא אחד מהסוגים היוקרתיים יותר. אתם יכולים לראות אותו בתור מזנונים, ספריות, שולחנות וויטרינות. נוסף על כך, אפשר לרהט בעזרתו גם את הגינה ואפילו את חדר האמבטיה היות והוא עמיד מאוד בפני רטיבות 
  • עץ איפאה – יתאים לכם לריהוט השטח החיצוני ולהתקין דק. סוג העץ הזה בעל עמידות מאוד גבוהה בפני נזקי מזג האוויר
  • עץ ארז – הוא הסוג הכי נפוץ בייצור של ארונות בגדים
  • עץ מייפל – הוא העץ שמשתמשים בו בשביל לייצר דלתות פנים, חזיתות של מטבחים וכל מיני סוגים של ריהוט 

איזה חיפוי עץ יתאים לקירות שלכם?

הבחירה של חיפוי העץ לקיר הפנימי או לקיר החיצוני תלויה בהרבה גורמים ומשתנים. קודם כל, אתם צריכים להבין איזו אווירה אתם מעוניינים שחלל החדר יקבל ומה העיצוב שאתם רוצים שיהיה בו. כך למשל, אם אתם מעוניינים במראה יותר יוקרתי, כדאי לכם להשתמש בגווני עץ כהים יותר על מנת שתקבלו את האפקט. אם אתם מתעניינים דווקא במראה יותר חם, משפחתי וכפרי, כדאי לכם להשתמש בגווני יותר עץ.

יש המון סוגים של עצים אשר יכולים להתאים לחיפוי של הקירות, אך יש כמה סוגים בודדים שהם הכי מובילים, כמו אורן, ארז, אלון ואיפאה. כל סוג נבדל מהשני במראה, בקשיחות ובעמידות. עץ האורן יהיה יותר בהיר ויהפוך את החלל בו הוא נמצא ליותר חמים ומאיר.

לעומתו, עץ הארז בעל יכולות גבוהות של בידוד ואילו עץ האלון הוא עץ מעושן ויכול להתאים למי שרוצה מראה יותר יוקרתי ומהודר. קיימות יותר אפשרויות אשר יכולות להתאים לחיפוי של קיר פנים מאשר לחיפוי של קירות חוץ, מכיוון שהקיר הפנימי כמעט ולא מושפע מהתנאים המשתנים של מזג האוויר והוא לא חייב להיות בעל עמידות גבוהה. 

חיפוי עץ לקיר בסלון
עץ ופלא מתמחים בחיפוי קירות עם עץ

למה כדאי לשלב חיפוי עץ במטבח?

המטבח הוא החדר שאת כנראה מבלים בו הכי הרבה מכל שעות היום. בעזרת העיצוב הנכון של המטבח תוכלו לגרום לכל בני משפחתכם להרגיש טוב בתוך המטבח. העיצוב הנכון יוכל להתקבל באמצעות חיפוי העץ מתאים. בשביל להפוך את המטבח גם לחדש וגם לקלאסי ביחד, חיפוי עץ למטבח הוא הפתרון הנכון. זהו עיצוב שיכול לרענן את הבית שלכם וגם להוסיף מראה יותר יוקרתי. המאמר נכתב בשיתוף עם דרים דקור.

אהבתם? שתפו עם החברים

הום סטיילינג
חיפוי קירות עץ
עץ ופלא

הום סטיילינג וחיפוי קירות מעץ

הום סטיילינג הוא תהליך שמטרתו היא להכניס לכל חלל חיים חדשים. בין אם מדובר על מבנה חדש ובין אם מדובר על מבנה קיים, מעצבת פנים

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן