שולחנות שוק מעוצבים לאירוע מושלם

שולחנות השוק הפכו זה מכבר לאופציה המועדפת עבור רבים. צורת ההגשה הזו של המנות באירוע על גבי שולחנות שוק האי צורה פופולארית מאוד שרבים נלהבים ממנה ואנחנו יודעים היום כי אירועים רבים נחגגים כיום באופן הזה. אנחנו פוגשים את שולחנות השוק באירועים עסקיים, במסיבות בת מצווה, בבריתות ואפילו בחתונות. מדובר בפתרון מושלם שמצד אחד חוסך כוח אדם ועלויות מיותרות ומצד שני מדובר בהגשה שמצליחה לסחוף את כל האורחים כאשר כולם מתלהבים מההגשה ושמחים להתכבד.

מה מניחים על שולחנות השוק?

שולחנות שוק יכולים להכיל ממש כל דבר. על שולחן השוק תוכלו להגיש מנות גורמה מורכבות וכבדות אך גם מנות קלילות וקטנות. זה יכול להיות שולחן שוק עם מנות בשר כבדות ועשירות עם תוספות מורכבות שירכיבו יחד אורחות מושלמות. מנגד אפשר ללכת על כיוון הרבה יורת קליל שיכלול סושי, סלטים חיים וכדומה. שולחן השוק יכול גם להיות על טהרת המטבח החלבי. זה אומר פוקאצ'ות חלביות, מטבלי גבניה טובים, מאפים חלביים, לזניות, בורקסים וכמובן קינוחים חלביים מושחתים וגם כאלה שלא.

יש גם את המנות המאופקות יותר כמו מנות הפינגר פוד הקטנות והאלגנטיות לצד חיתוכי ירקות, פירות, שייקים בריאים וכן על זה הדרך.

ממה עשויים שולחנות השוק?

שולחן שוק הוא למעשה שולחן שיוכל להיות מכל חומר רגיל ממנו מייצרים שולחנות. עם זאת רבים בוחרים דווקא את שולחנות העץ האופייניים שיתאימו מאוד לקונספט הכללי ולמראה של שולחן השוק כולו.

ברגע שבחרתם שולחן עץ כל המראה וכל העיצוב של השולחן יהיו מושפעים מהבחירה שלכם.

שולחן שוק כזה חייב להיות דבר ראשון יפה, עשוי בצורה מקצועית ומרשימה וכמובן שולחן איכותי שיצליח לשאת עליו את כל המנות בצורה יציבה.

לאחר שיש לכם את השולחן הרצוי אתם יכולים להתחיל בתכנון איך לעצב בפועל את כל התקרובת וכיצד לעשות את זה בצורה הכי טובה ואסתטית.

למה קוראים להם שולחנות שוק?

מה מקור השם שולחן שוק ולמה בחרו להעניק לשולחנות הללו את השם הזה? אז האמת היא שלא מדובר כאן בחידה מסובכת. הדבר ממש פשוט. שולחן השוק מדמה את השוק על כל המשתמע מכך. שולחנות השוק הם שולחנות שמכילים הכול בכול מכל כל, ממש כמו השוק. בשפע גדול, במגוון מרשים ובעיקר בטריות שבולטת במיוחד. כל המנות מוגשות בגרסה הכי טרייה והכי רעננה שלהם. אם אלו מנות בשר שירדו זה עכשיו מהפלנצ'ה, הגריל או המחבת ואם זה צ'יפס לוהט ישר מסיר הטיגון. כך גם עם הסלטים שמגיעים במיטבם בדיוק מה שקורה גם בשווקים השונים.

חושבים גם אתם על שולחנות שוק לאירועים? ראשית קבלו את ההמלצה החמה שלנו לכך. שנית, אל תמהרו לסגור עם כל מי שמציע לכם את השירות. בררו קודם כל מה האופציות, מהן תגובות הקהל ורק בהסתמך על כך תגיעו לבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

אהבתם? שתפו עם החברים

פקח בנייה
כללי
עץ ופלא

תפקידו של מפקח בניה

מפקח בניה נחשב לאחד ממקצועות ענף הבניין שדורש השכלה והסמכה מקצועית וכן רישוי מהימן לעסוק בתחום. בארץ יש אלפי מפקחי בניה שחלקם יפעלו בצורה עצמונית

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן