שדרוג הנראות העיצובית עם חיפויי עץ

אם גם לך חשוב ליצור אווירה נעימה בבית, ולדייק את תנאי החלל – יכול להיות שלאלמנט העץ יש משהו עבורך. כשאנחנו מעצבים את פנים הבית, מתכננים איך יראה החלל ובכלל – מחזיקים את החזון, יש לנו אפשרות להמציא משהו חדש. ליצור יש מאין.

ובכך, גם להעלות את הערך העיצובי של הבית, וגם להשביח את ערכו בכלל. כיום, עם הנגישות המיידית לאינספור כלים, חומרים והדרכות – יש לנו אפשרות לעשות מלאכות עץ מסוימות בעצמנו. גם אם זה אומר פשוט להוסיף חיפויים לבית, לשפץ רהיט או שניים או לתלות מדף עץ.

חזון למרחב פנימי חדש?

נוכל לקום בבוקר עם חזון, ובו מופיעים רהיטים חדשים. מה חדש בהם? הצבע. דהיינו, מדובר באותם רהיטים כפי שהיה לנו, אך בצבע אחר. אולי נחליט שאנחנו מנסרים את שולחן העץ הישן ועושים ממנו משהו חדש.

אולי מחברים בין כמה רהיטים למרחב חדש. אולי מוסיפים נקודות תאורה. לא משנה מה, על פי מה שמרגיש לנו שיכול לעבוד. יש משהו בקומפוזיציה יצירתית, שיכול ליצור וויב מסוים בחלל.

דבר נוסף שיכול להוסיף המון (כמו לימון), הוא חיפוי עץ לקירות. בתחום באלמנט די ידוע בתחום עיצוב הפנים ואי אפשר להתכחש לאיכות שלו. לא לכל חלל החיפוי יתאים, זה כלל לא מה שאנחנו אומרים. אך לחללים שזה כן, זה בהחלט יכול להוסיף המון (כמו…).

במקרים מסוימים, אפשר שזה יוסיף איכות של יוקרה. ובמקרים אחרים, אפשר שזה יוסיף איכות של חמימות ועושר. ואולי גם, גם וגם. אנחנו לא אומרים שיש עניין לקום מחר בבוקר ולהכין חיפויי עץ בעצמך. אם כי, באם היית רוצה – הרי זה אפשרי. 

אם וכיצד חיפויי עץ יכולים להתאים?

אך אנחנו כן אומרים שמדובר במשהו להתנסות בו. אם יש תחושה שחיפויי עץ באמת יכולים להתאים למרחב, אז אפשר לבדוק איך זה יכול לעבוד. אולי יהיה נכון ליצור אותם בעצמנו – אם בא לנו לצלול קצת לעומק הקורה לגבי זה.

ואולי דווקא לפנות למקומות אחרים שימכרו ואף יתקינו עבורנו את חיפויי העץ. אנחנו יכולים לבחור את החוויה שבא לנו לחוות. שהרי, הכל זו חוויה. הן הרצון בליצור משהו חדש במרחב הביתי, הן האפשרות לעשות שופינג עבור הפריטים המתאימים, הן האפשרות ליצור אותם ולהשתתף בחוויית המלאכה של יצירתם והן האפשרות להנות מהתוצאה הסופית של הווייתם.

אם נוסיף כמה מילים אחרונות על חיפויי עץ, יש שיגידו כי הם מעריכים אותם עקב הגוונים השונים, האנרגיה שלהם, האטמוספרה שהם מוסיפים לחדר וכן הלאה איכויות אפשריות.

זה לא אומר שזה מתאים לכל אחד, ואין הכוונה למקד ספציפית עליהם כאלמנט מאבזר ומשדרג מרחב – אלא להציע זאת כאפשרות למי שרואה זאת כאופציה להגשמת חזונו לעיצוב הבית.

המאמר בשיתוף אתר רנט איי אל

אהבתם? שתפו עם החברים

הום סטיילינג
חיפוי קירות עץ
עץ ופלא

הום סטיילינג וחיפוי קירות מעץ

הום סטיילינג הוא תהליך שמטרתו היא להכניס לכל חלל חיים חדשים. בין אם מדובר על מבנה חדש ובין אם מדובר על מבנה קיים, מעצבת פנים

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן