רוצים לבנות צימר מעץ? כל מה שצריך לדעת

בניית צימר עץ אינה קלה. זה דורש הרבה זמן, מאמץ, תכנון נכון ומשאבים. עם זאת, זה אפשרי עם אנשי המקצוע הנכונים. מדריך זה יעבור על כל מה שאתם צריכים לדעת על בניית צימר מעץ מאפס. עם זאת, המדריך אינו מהווה חלופה לייעוץ של אנשי מקצוע בתחום. 

הצעד הראשון בבניית צימר עץ משלכם הוא למצוא את המקום המושלם למבנה החדש הזה. אתם צריכים לוודא שיש בו מספיק מקום לכל הצרכים שלכם, ושהוא לא קרוב מדי למבנים אחרים באזור (בהנחה שאתם רוצים פרטיות). ובין אם אתם מתכננים לבנות צימר לזוגות או צימר משפחתי, קודם כל חשוב לדבר על בחירת אנשי המקצוע הנכונים. 

כיצד נבחר את אנשי המקצוע הנכונים לבניית צימר-עץ? 

ראשית, אתם צריכים להחליט איזה סוג של בנייה אתם רוצים. אם מדובר בבקתת נופש, אז אולי כדאי לשקול להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בבניית בקתות עץ, סוויטות אבן ועוד. בתוך כך, תהליך בניית צימר לזוגות מעץ הוא מורכב למדי, כאשר תהליך זה דורש ידע של תכנון הבנייה ומיומנויות בעיבוד, גימור ועיצוב עץ. כאן נכנסים לתמונה אנשי המקצוע. 

בעת בחירת אנשי מקצוע לבניית צימר זוגי או צימרים משפחתיים, עליכם לשקול את רמת הניסיון שלהם וכן את המוניטין שלהם בקרב הענף של הבנייה. כמו כן, אתם גם רוצים למצוא מישהו שבנה מבנה דומה בעבר. ובנוסף, השתדלו לקבל הערכות מדויקות לגבי משך הזמן שייקח להם להשלים את הפרויקט שלכם. 

כמה יעלה לי לבנות צימר לזוגות מעץ? 

בין אם אתם מתכננים בניית צימר לזוגות או צימר גדול יותר, עלות בניית בקתת נופש עשויה מעץ תלויה בגודל שלה, בסוג הגימור, בסוג חומרי הגלם, רמות המומחיות של אנשי המקצוע ועוד. בהערכה מאוד גסה, בניית צימר לזוג קטן מעץ יכולה לעלות בין הטווחים של כמה מאות אלפי שקלים, בעוד שבניית צימר גדול יותר יכולה לעבור את הרף של 400,000 – 500,000 ש”ח בד”כ.

המלצה מאיתנו, תמיד יהיה חשוב לערוך השוואת מחירים בין כל מה שאפשר. תשוו מחירים בין אנשי מקצוע, בין סוגים וספקים של חומרי גלם, בין שיפוצניקים, קבלני משנה ועוד. ככה תוכלו להוזיל עלויות במהלך הפרויקט. 

עד כמה כדאי לבנות צימר עץ?

אם אתם שואלים עד כמה כדאי לבנות צימר לזוגות מעץ, הכול עניין של מחקר שוק. אתם צריכים לבדוק את הענף של הצימרים בארץ, לבדוק עד כמה יש תחרות באזור שלכם וכולי. באופן כללי, ענף הצימרים בארץ גדוש ורווי בהמון מתחמי נופש נפלאים וותיקים גם יחד. 

לא קל להחליט להתחרות בענף הזה ולהקים צימר, אבל זה בהחלט אפשרי. עם זאת, אתם תצטרכו שיווק דיגיטלי חזק שיגבה את ההחלטה שלכם להקים בקתת נופש לזוגות. ואם אתם מתכננים לעשות זאת בצפון ובאזור רמת הגולן, קחו בחשבון שהשיווק שלכם יצטרך להיות אפילו חזק יותר עקב התחרות הרבה.

אהבתם? שתפו עם החברים

אישור לבניית צימרים
בניית צימרים
עץ ופלא

אישור לבניית צימרים

מה צריך לדעת על אישור לבניית צימרים, הכתבה של עץ ופלא. כל בנייה חדשה וכל תוספת בנייה דורשים היתרי בנייה. זאת על מנת שתישמר איכות

צימר מעץ
בניית צימרים
עץ ופלא

איך לעשות עיצוב ייחודי לצימר מעץ?

כולנו אוהבי צימרים מעץ, הם מרגישים כל כך מיוחדים, כל כך מחוברים לטבע ולאדמה, וכאשר מעצבים אותם בצורה הנכונה, הם יכולים להפוך לפינוק המושלם, ולמקום

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן