איך מבצעים תחזוקה נכונה בפרגולה שפקדו אותה צרעות?

אחת הצרות הכי גדולות שיכולות להיות בבתים, היא קן של צרעות ובמיוחד אם הוא נמצא באזורים שאתם חשופים להם, כמו למשל בפרגולה שנמצאת בחצר הבית או במרפסת. איזה סוג של צרעה יוצרת קינים בפרגולות? באילו אזורים בפרגולה סביר שתראו אותה? איך נפטרים מהקן? והאם זה יפגע בפרגולה שלכם? על כל השאלות האלו תקבלו תשובה במאמר הבא. 

איזה סוג של צרעות סביר שתראו על פרגולות?

פרגולה מעץ היא מקום נהדר עבור צרעות שמקימות את הקינים שלהן בגובה, כמו הצרעה המזרחית לדוגמא. הן מחפשות כוכים בין קורות העץ ושם מקימות את הקן. מדובר בקן שהמראה שלו נראה כמעין קרטון אפור עם חורים. 

הבעיה העיקרית עם צרעות בפרגולה, זו הקרבה לבני הבית והיכולת להיות מאוד תוקפניות כשהן חשות בסכנה ולעקוץ. יש אנשים שיהיו רגישים ואף אלרגיים לעקיצות אלו והם עשויים לפתח נפיחות גדולה באזור העקיצה ואפילו זיהום שעשוי לגרום למוות. הדברת צרעות בפרגולה זה דבר מחייב המגן עליכם ועל בני הבית שלכם בעת ישיבה בחוץ.

איך תזהו שיש לכם קן צרעות בפרגולה?

איך מזהים קן צרעות בפרגולה? הדרך הראשונה, היא פשוט לראות את הקן באופן ברור. הדרך השנייה, היא לראות צרעות רבות שנמצאות באזור הפרגולה וזהו סימן מובהק שכנראה בקרבת הפרגולה או ממש עליה מסתתר קן צרעות. מספיק לבצע תצפית על המסלול של הצרעות וכך לגלות היכן נמצא הקן.

באילו אזורים בפרגולה סביר שיהיו צרעות?

הצרעות לא אוהבות להרגיש מאוימות, לכן הן מקימות את הקינים בכוכים קטנים שמטרתם להגן עליהן. תוכלו לראות קינים כאלו בחיבורים של מוטות העץ או ממש על החלקים העליונים של הפרגולה. אם הפרגולה מחוברת לוויטרינה שיש בה תריס גלילה, יכול מאוד להיות שהקן נמצא בתוכו. בקיצור, קן צרעות בפרגולה עשוי להיות בכל חלקיה ובמיוחד באזורים קטנים וחבויים יותר. 

איך נפטרים מקן צרעות בפרגולה?

 תחילה נאמר שאין לנסות להיפטר מהן באופן עצמאי. מדובר בפעולה מסוכנת המחייבת עבודה של מדביר מקצועי שמגיע אליכם עם מיגון וחומרי הדברה. המדביר יאתר את הקן, ילבש את בגדי המיגון ובעזרת מוט מאבקת יבצע ריסוס ישירות על הקן. המטרה שלו, לבצע הדברה נגד צרעות, כך שאף צרעה לא תישאר בחיים והוא יוכל לנתק את הקן מהפרגולה. חשוב לציין, המדביר מרסס את הקן על מנת שיוכל להסיר את הקן בבטחה וממש לא כדי להרוג את הצרעות. כשהצרעות בחיים, זה מסוכן מידי להסיר את הקן. 

האם הקן יפגע בפרגולה? 

הימצאות של קן צרעות על פרגולה לא הורס אותה וגם לא הריסוס שמתבצע. לאחר הריסוס, המדביר ידע איך לנתק את הקן ולהסיר אותו במלואו. 

יש לכם צרעות בפרגולה? הזמינו את SOS צרעות

אהבתם? שתפו עם החברים

סגירת פרגולה
פרגולות עץ
עץ ופלא

האם פרגולה חייבת בארנונה?

רגע לפני שאתם בונים פרגולה בחצר – בדקתם האם פרגולה חייבת בארנונה? עד לפני כמה שנים, בניה של פרגולה בחצר הייתה כרוכה בהתנהלות ביורוקרטית מכבידה

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן