פתרונות אחסון והיפטרות מציוד מיותר

עידן השפע מייצר אינספור מוצרים ופריטי ציוד ברמה גבוהה ובמחירים נמוכים. כשמוסיפים לכך את תרבות הצריכה השולטת כיום בעולם המערבי, התוצאה היא שכמעט בכל עסק מצטברים פריטים מיותרים. לפעמים מדובר ברכישות שלא באמת היה בהן צורך מלכתחילה, ובמקרים אחרים בעלי העסק החליטו להתחדש ועדיין לא נפטרו מהציוד הישן. בנוסף ישנם כמובן גם פריטים רבים חיוניים שחשוב למצוא להם מקום.

הפתרון הוא אחסון חכם ובמקביל גם פינוי תכולה שאין בה תועלת אמיתית. המידע בעמוד זה יעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות בנושא זה.

העלות הגבוהה של פתרונות האחסון

הטכנולוגיות המשוכללות שקיימות כיום מספקות לנו כאמור שלל פתרונות איכותיים לכל צורך כמעט. בהתאם יש גם לא מעט פתרונות אחסון יעילים, אבל יחד עם זאת יש לכך עלות בלתי מבוטלת – בגלל הצורך בשטח, משאב יקר במיוחד ובפרט בערים הגדולות שבהן מחירי הנדל"ן, כולל המסחרי, לא מפסיקים לעלות.

לגבי פתרונות האחסון עצמם יש בחירה נרחבת, עם שלל שידות, יחידות מגירות, כונניות וארונות, כך שתוכלו למצוא פתרון שמותאם באופן מושלם לעסק שלכם הן מבחינת הגודל, הן מבחינת החלוקה הפנימית של שטחי האחסון ואפילו בהיבט העיצובי שהפך בשנים האחרונות למשמעותי גם בעולם העסקי.

פינוי מסודר של תכולה מיותרת

על-מנת שיהיה מספיק מקום לאחסון כל הציוד הדרוש לתפעול העסק מבלי לתפוס שטחים נרחבים מדי, כדאי לפנות את מה שאין בו באמת צורך. הדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא בעזרת חברה שזוהי המומחיות שלה. לרוב מדובר על חברות פינוי דירות שמספקות גם שירות פינוי מחסנים או שירות פינוי תכולת משרד.

חשוב להדגיש כי פינוי מחסן ובאופן כללי פינוי ציוד כבד וחפצים גדולים מחייבים בקיאות מקצועית ספציפית. בהתאם לא כדאי לנסות לעשות זאת לבד ובוודאי שלא להטיל את המשימה על העובדים בעסק שמן הסתם אינם מיומנים בכך ואפילו עלולים להיפגע תוך כדי העבודה.

יתרון נוסף של פינוי מסודר עם חברה מקצועית הוא שבדרך זו כל התכולה המיותרת מועברת אך ורק לאתרים מורשים – בין אם אתרי פסולת מוסדרים ובין אם אתרי מחזור (כשלמשל יש פסולת אלקטרונית, והמעשה הנכון הוא להעביר אותה למחזור ולא להשליך לאתר אשפה, וכך לצמצם את הפגיעה בסביבה).

עבודה יעילה, מהירה – וזהירה

צוות מקצועי של חברה לפינוי תכולה אמון על השלמת כל משימה שכזו בזריזות אבל גם בזהירות מרבית. בזכות המיומנות והניסיון תוכלו להיפטר מהציוד המיותר תוך זמן קצר, כשבמקביל ההפרעה לשגרת העבודה השוטפת תהיה מינימלית. תשומת הלב לכל פרט והזהירות מבטיחות גם אפס פגיעה בחפצים אחרים בעסק, בקירות, במשקופים וגם לא בסביבה (דגש חשוב מאוד כשמדובר על עסק שפועל בקומת קרקע בבניין מגורים או על משרד בתוך בניין שיש בו עוד משרדים רבים אחרים).

הרווח שלכם הוא גם ראש שקט באמת וגם מקום אחסון בשפע שמתפנה ומאפשר להתנהל נכון יותר בעסק.

אהבתם? שתפו עם החברים

פקח בנייה
כללי
עץ ופלא

תפקידו של מפקח בניה

מפקח בניה נחשב לאחד ממקצועות ענף הבניין שדורש השכלה והסמכה מקצועית וכן רישוי מהימן לעסוק בתחום. בארץ יש אלפי מפקחי בניה שחלקם יפעלו בצורה עצמונית

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן