עיצוב מעץ תורמת לחמימות הבית – למה? ואיך?

אחד החומרים הנפוצים בהם נהוג להשתמש לאורך השנים בעת בנייה ועיצוב בתים הוא עץ. קל מאוד לעשות שימוש בעץ אך הוא נחשב לחומר מאוד חזק ועמיד. לכל סוג עץ יש את המראה המיוחד שלו ונקודות חוזק שהופכים אותו לחומר המושלם עבור עיצוב פנים ועיצוב של הגינה. תכונות אלה מאפשרות יצירת תחושת קבלה וחמימות עבור כל מי שנכנס אל הבית. 

סוגי ריצוף

חלק מתכנון עיצוב הבית כולל גם בחירה בריצוף שישתלב עם שאר הפריטים בבית והצבעים בהם משתמשים. סוגי הריצוף הקיימים כיום הם רבים וכוללים ריצוף גרניט פורצלן, ריצוף אריחי אבן טבעית, לינוליאום ואף אפשרות של הנחת שטיחים מקיר לקיר. אפשרות נוספת היא ריצוף מעץ שנחשב למראה קלאסי והוא סגנון בו משתמשים במשך כבר מאות שנים.

ריצוף מעץ הוא ריצוף טבעי שנחשב לידידותי לסביבה ומאוד עמיד. גם בקטגוריה של ריצוף מעץ, ישנן לא מעט אפשרויות מהן ניתן לבחור. עץ מלא נחשב לבחירה מאוד פופולארית אך ניתן גם לבחור באפשרות של ריצוף עץ מהונדס, עץ משוחזר וחומרים חלופיים שמדמים את המראה של ריצוף עץ. הריצוף נחשב למאוד אסתטי, נעים לעין, קל להתקנה ומעניק אלמנט של חמימות ועושר למראה של הבית.

חיפוי עץ לקירות

חיפוי קיר מוסיף חמימות ואלגנטיות לכל חדר בו בוחרים לבצע אותו וישנם מגוון סוגים של חיפויים מהם ניתן לבחור. בין אם בוחרים לבצע חיפוי עץ מלא או חיפוי בגימור עקבי יותר, החיפוי משפר ומשדרג את עיצוב פנים הבית. חיפוי עץ לקירות הוא אלמנט שמעניק יתרונות רבים עבור מעצבים שמבקשים ליצור את המראה של הקיר המושלם.

ניתן לצבע גם חיפוי לקירות מעץ משוחזר שמתאימה באופן טבעי למגמות לוחיות עץ והתקנה על קירות ותקרות במבנים מסחריים ובתי מגורים. מה שמדהים בחיפוי עץ לקירות הוא השימוש העיצובי הנרחב שניתן לבצע באמצעותו והיכולת שלו להשתלב כמעט עם כל סגנון עיצוב קיים.

בין אם מדובר בלוחות עץ מודרניים נקיים או קרשים כבדים שבהם סימני מסור וחורים של מסמר – ניתן להשתמש בהם בכל עיצוב פנים. ניתן אפילו להתקין קרשים מעץ כחרוזי עץ, כבסיס רצפתי בחדר האוכל ואף לכסות חלק מהקיר – כל אלו יתרמו לתחושת החמימות אצל אורחים ודיירים המתגוררים בבית.

פרגולה מעץ בחצר

דרך נוספת לשדרג את המראה של הבית ולהעניק לו מראה יותר מזמין היא דווקא לשלב את העץ בגינה דרך בנייה של פרגולה בחצר. הפרגול היא מבנה חיצוני אשר מורכב מעמודים בתומכים ברשת של קורות וגג. אפשר להשאיר את הרשת פתוחה או לכסות אותה על מנת ליצור שטח שיגן מפני גשם ושמש ישירה.

את הפרגולות ניתן לבנות כיחידה עצמאית או לבנות אותה בצמוד לבית. מדובר במבנה יחסית גדול שמצריך עמודי בנייה שיתמכו בשאר הקורות. כיוון שלעיתים מחברים את הפרגולה אל הבית, הן מהוות כמעין חלל מגורים חיצוני שיוצר תחושה של הרחבת שטח הבית הכולל.

אהבתם? שתפו עם החברים

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן