איך לעשות עיצוב ייחודי לצימר מעץ?

כולנו אוהבי צימרים מעץ, הם מרגישים כל כך מיוחדים, כל כך מחוברים לטבע ולאדמה, וכאשר מעצבים אותם בצורה הנכונה, הם יכולים להפוך לפינוק המושלם, ולמקום שהאורחים שלכם ירצו לחזור אליו שוב ושוב. 

בחרו בפתרון החימום המושלם

אם אתם רוצים שהצימר שלכם יהיה מקום האירוח המושלם לכל עונות השנה, עליכם לקחת בחשבון את פתרונות החימום שבהם תשמשו. רוב הצימרים מרוכזים בצפון הרחוק, ובעונה הקרה, עולה הצורך בפתרון חימום איכותי. מכיוון שמדובר בצימר מעץ, תוכלו לקחת את העיצוב לשלב הבא וליצור מקום מפלט רומנטי על ידי שילוב קמין עץ לצימר. קמין עץ זהו הקמין האותנטי ביותר שיש, הוא מפנק ונחשב לסוג המבוקש ביותר והמושלם לחוויית האירוח הכפרית. 

לקמין עץ לצימר יש המון יתרונות: הוא אינו תלוי בחשמל, הוא משדר יוקרה ומעניק תחושה ביתית מאוד. הוא אינו צריך נקודת חיבור אך כן זקוק לארובה מה שיכול להפוך את עיצובו של הצימר להרבה יותר ייחודי. 

חברו בין החוץ לפנים

צימרים מעץ לרוב ממוקמים על נוף משגע ולכן מומלץ לחבר בין הנוף החיצוני לעיצוב הפנימי עד כמה שאפשר. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי חלונות גדולים. חלונות גדולים שצופים אל הנוף מכניסים המון אור אל תוך החלל ומחברים בין היופי הטבעי לבין פנים הצימר. חלונות גדולים גם יוצרים אפקט יוקרתי ורושם ראשוני מרהיב כבר מהרגע שנכנסים לצימר וסביר להניח שלא ישאירו אף אורח אדיש. 

רוב הצימרים חשוכים יחסית, ולכן צימר יוקרתי ומעוצב בצורה מודרנית עם חלונות גדולים יכול להיחשב למאוד מיוחד, מה שיגרום לאורחים להמליץ עליו לאחרים.

בחרו את הקונספט שלכם – כפרי או עכשווי

צימר מעץ

צימרים מעץ אפשר לעצב בשתי דרכים: אפשר לשמור על הנופך הכפרי ולהכניס מוטיבים מעץ לתוך עיצוב הפנים ואפשר לבחור דווקא בעיצוב עכשווי ומודרני. בכל קו עיצובי שתבחרו, הקפידו ללכת עד הסוף, ולדבוק במאפיינים העיצוביים של הסגנון הנבחר. תוכלו גם לבחור בסגנון כפרי אך לשלב נגיעות מודרניות שיאירו את החלל וידגישו את התחושה של המרחב. 

בתי עץ מאוד קסומים ולכן אפשר ליצור בהם עיצובים מיוחדים מעץ בדרכים מקוריות. עץ הוא חומר גלם שניתן לעבד בקלות, כך שתוכלו ליצור אפילו רהיטים מותאמים אישית לצימר שלכם, מה שהאורחים יעריכו, מכיוון שמחפשים מקום מפלט מהחיים המודרניים באזור כפרי וטבעי. 

לשירותי בניית צימרים מעץ »

ולסיכום, יש המון דרכים להפוך את הצימר שלכם למיוחד ושונה מאחרים. חישבו על הדרכים היצירתיות שלכם, כמו גם על חוויית האירוח שתרצו להעניק לאורחים. 

אהבתם? שתפו עם החברים

אישור לבניית צימרים
בניית צימרים
עץ ופלא

אישור לבניית צימרים

מה צריך לדעת על אישור לבניית צימרים, הכתבה של עץ ופלא. כל בנייה חדשה וכל תוספת בנייה דורשים היתרי בנייה. זאת על מנת שתישמר איכות

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן