עיצוב חדר שינה עם הרבה עץ, כך עושים את זה נכון

חדר השינה הוא החדר שבפועל אנחנו שוהים בו משך הכי הרבה שעות במהלך היממה. אמנם אנחנו ב'מצב שינה' אך למרות זאת אי אפשר להתעלם מכך שלעיצוב של חדר השינה וכמובן גם למיטה ישנה השפעה רבה על איכות השינה שלנו ועל האנרגיות שיהיו לנו ביום למחרת.

אז כולנו יודעים שיום טוב מתחיל רק אחרי לילה טוב. לכן, גם אם חדר השינה הוא לא המקום המרכזי בבית כמו הסלון או המטבח, אין להקל ראש בעיצוב של החדר. כי רק כך הוא אכן יעניק השראת שינה טובה, תחושה של שלווה ורוגע טרם השינה וכך גם יקיצה נעימה במקום ידידותי ונעים.

העץ – הכוכב של חדר השינה

אם נעשה חשבון, חדר השינה הוא החדר אשר בו למעשה יש הכי הרבה רהיטים.

בחדר השינה יש ארון, יש שידה, יש לפעמים גם שולחן בצד ויש כמובן את המיטה. כל אלו מיוצרים ברוב המקרים מעץ. על מנת שהתוצאה שתתקבל תהיה נוחה, מזמינה, נעימה וידידותית, חשוב לשים לב למספר נתונים חשובים.

  1. איכות – הדבר הכי חשוב זה שהעץ הנבחר ממנו אתם מייצרים את חדר השינה שלכם יהיה עץ מסוג איכותי. רהיטים שעשויים מעצים שאינם חזקים דיים או שהם לא באמת מתאימים לייצור רהיטים אשר השימוש בהם הוא מסיבי וקבוע, הרי שהם ייהרסו מהר מאוד. המיטה תתנדנד, הברגים יתרופפו, היא תחרוק ולא תהיה נוחה. הארונות ייהרסו ממי השטיפה, המסילות של המגירות לא יצליחו להחזיק את המשקלים הצפויים להם ואפילו הידיות של הארונות יתרופפו אף הם.
  2. נוחות – מעבר לאיכות של החומר, ברור שיש לתת דגש חזק על הנוחות של הרהיטים במיוחד של מיטות זוגיות. כי המיטה היא למעשה הרהיט המרכזי מבחינה שימושית. אם היא לא תהיה נוחה ומיוצרת בצורה בטוחה ומתאימה מבחינה בריאותית, לא תהיה כל תועלת מהמיטה הזו.
    חשוב לוודא כי גם שאר הרהיטים עשויים ומתוכננים בצורה פרקטית ונוחה לשימוש. רק באופן הזה יהיה נוח לעשות לאחסן דברים בארונות, להשתמש בשידה וכן הלאה.
  3. יופי – הרהיטים חייבים להיות נעימים לעין. כי כפי שכבר ציינו, לרהיטים בחדר יש משמעות רבה גם על איכות השינה ועל איכות החיים של דיירי החדר. 

תוספת עץ לחדר

אם דברנו על החשיבות בהשקעה החיצונית של חדר השינה מבחינת היופי והמראה המושך והנעים, כדאי לחשוב על עוד אלמנטים שישדרגו את חדר השינה.

זה יכול להיות וילון וזה גם יכול להיות שטיח. אך אם אתם רוצים ללכת על משהו יוצא דופן ומרשים באמת, כדאי שתחשבו על חיפוי עץ לקיר בחדר שינה.

חיפוי עץ שישדרג את העיצוב הכללי של החדר בכמה וכמה דרגות וירים אותו למקום חדש, יוקרתי ועשיר במיוחד.

אהבתם? שתפו עם החברים

פקח בנייה
כללי
עץ ופלא

תפקידו של מפקח בניה

מפקח בניה נחשב לאחד ממקצועות ענף הבניין שדורש השכלה והסמכה מקצועית וכן רישוי מהימן לעסוק בתחום. בארץ יש אלפי מפקחי בניה שחלקם יפעלו בצורה עצמונית

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן