טיפים לעבודות עץ במטבח

המטבח הוא לב ליבו של הבית ולכן כאשר מבצעים שיפוץ מאסיבי או לקראת כניסה לבית חדש, מקדישים הן מחשבה רבה והן כסף רב על הנראות של המטבח. תכנון המטבח כולל שני אלמנטים חשובים ביותר, האחד הוא הפונקציונליות של המטבח כך שיהיה נוח ביותר לשימוש יום יומי עבור בני הבית והשני הוא שהמראה של עבודות עץ יהיה יפהפה והוא יעניק חשק רב לבלות במטבח ולהכין מטעמים כשהמראה הוויזואלי של ארונות המטבח, המגירות ושאר האלמנטים הוא יפהפה. 

קו החשיבה הוא לבצע פרויקט מסוג זה רק עם חברת מטבחים מקצועית כיוון שהצוותים המיומנים שלהם החל באנשי התכנון, דרך אנשי המכירות והמתקינים מעורים היטב בכל מה שקורה בענף המטבחים. הם מכירים את כל השיטות החדשות ומשתמשים ברעיונות חדשים ומקוריים, כדי ליצור את השילוב המנצח בין יופיו של המטבח לפונקציונליות שלו.

זו הסיבה שכאשר מדברים על עבודות עץ בוחרים בעץ שהוא בטיב מעולה כדי שאפשר יהיה ליהנות מארונות המטבח האלו לאורך שנים רבות. כמעט בכל המטבחים החדשים יש גם דלפק אשר משמש הן כשולחן לארוחות המשפחתיות ביום יום, הן כעמדת עבודה נוספת וגם שטח גדול של אחסון. 

תכנון עבודות עץ 

המתכנן המומחה בוחן את המבנה הגיאומטרי של המטבח ומקשיב לצורך של הלקוחות. בהתאם לכך הוא יוצר תכנון עבודות עץ שיהיה המיטבי עבורם. בדרך כלל הוא יכין כמה סקיצות ויסביר ללקוחות את היתרונות וגם את החסרונות של כל אחת מהן. בהתאם לכך הלקוחות יגבשו חשיבה על האופציה המועדפת או על שילוב מסוים שמבוסס על פריטים מסוימים מכל אחת מהסקיצות, וכך ליצור את הדגם האופטימלי עבור בני הבית. 

כמות הארונות והמגירות הנדרשים 

יש משפחות שמסתפקות במטבח קטן ולכן הו זקוקות לכמות קטנה יחסית של ארונות מטבח ומגירות. אך לעומת זאת משפחות רבות הן בעלות הרגלי אירוח בעיקר בחגים ובסופי שבוע ולכן הן זקוקות למטבחים מרווחים. בשלב התכנון של עבודות עץ קובעים כמה ארונות יהיו בכל צד, מה יהיה הרוחב של כל אחד מהם ומה יהיה תכנון האחסון.

כך אפשר לקבוע מראש איזה ארון ישמש המזווה, ארון צר עבור בקבוקי שמן והתבלינים, מגירות רחבות וגדולות עבור כלי אוכל כמו צלחות בגדלים שונים, כוסות שונות, ספלים. ארונות שירות, מגירות רחבות וארוכות לאחסון ועוד.

קביעת מיקומים למוצרי החשמל 

בחשיבה מוקדמת קובעים בין עבודות עץ את מיקומם של המוצרים החשמליים. היכן ימוקם תנור האפייה ואם יהיה זה דגם סטנדרטי של 60 ס"מ או הדגם הרחב של 90 ס"מ. כמו כן היכן ימוקם המקרר, במקום שאפשר יהיה לפתוח אותו בנוחות מרבית ללא הפרעה לפתיחה של ארון, מגירה או למעבר של בני הבית. כאשר מקבלים החלטות נכונות, התוצאה המוגמרת היא מרהיבה. 

אהבתם? שתפו עם החברים

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן