סנטף לקירוי פרגולה – כל מה שצריך לדעת על סנטף

ממה עשוי הסנטף?

סנטף עשוי מחומר הנקרא פולי קרבונט שהוא חומר פלסטי איכותי במיוחד עם תכונות מעולות עבור קירוי והגנה.

לסנטף יכולת עמידות טובה בתנאי מזג אויר קיצוניים של חום וקור לא משנה אם זה גשמים או שלגים ואפילו סופות ברקים וברד. לסנטף יש יכולת הצללה מצד אחד וסינון קרני השמש ומתן מעבר לאור השמש לעבור דרכו. 

את הסנטף מייצרים בצורת לוחות פלסטיק עם גלים.

למה משמש סנטף?

הסנטף משמש לקירוי גגות, סגירת חורף, לסגירת פרגולות או מרפסות ובנוסף לקירוי כל אזור שנרצה לסגור כמו מסתור כביסה.

אם יש לכם סככה בחצר הזקוקה לקירוי או שברצונכם ליצור פתח תאורה טבעית במחסן אז הסנטף יכול להוות פתרון מושלם עבורכם. בנוסף שימו שנפוץ מאוד בסנטף  נעשה לקירוי שטחי אחסון ואף בריכות שחיה.

מה היתרונות של סנטף מול חומרי קירוי אחרים?

כשאתם חושבים לבצע קירוי לפרגולה החדשה שלכם או לאזור אחסון שבניתם, המחשבה היא על עמידות ואיכות לשנים רבות. כמובן שלא תחפשו חומר זול שתצטרכו להחליף בעקבות מזג האוויר או סערת רוחות וגשמים או כמה ימי שרב קיצוני בקיץ. היות ואלו תופעות שמתרחשות בכל שנה. לכן כדאי שתדעו, הסנטף  עשוי מחומר המיוצר בצורה חזקה מאוד ואינו שביר כמעט לחלוטין. בנוסף היתרון הגדול שלו הוא עמידות גבוהה בפני כל סוגי מזג האוויר כולל ברד רוחות או גלי חום קיצוניים ושרב.

לקירוי פרגולה באמצעות סנטף יתרון חשוב נוסף שהסנטף בעצם מסנן קרינה אולטרה סגולית כך שקרני השמש העוברות דרך הסנטף מחממות ונעימות ומצד שני בטוחות וללא סכנת הקרינה הקיימת בישיבה מול השמש הישירה ללא הגנה.

למרות סינון הקרינה וסינון אור השמש, מצטיין הסנטף ביכולת העברת אור גבוהה מאוד  כך שזה מרגיש  מושלם.

הסנטף קל להתקנה ושימוש ומגיע עם כל החלקים להתאמה לקירות שונים או לפרגולות עץ.

הסנטף בטיחותי ועומד בסטנדרטים בינלאומיים של בטיחות מפני אש, ויש לזה חשיבות מיוחדת כי אין דבר חשוב יותר מבטיחות.

מה ההבדל בין סנטף לסנטף BH ?

הסנטף BH הוא חזק יותר ומתאים למקומות בהם יש מזג אויר קשה יותר כמו שלגים או ברד עז, גם אזורים עם רוחות חזקות או חום קיצוני מומלץ להשתמש בסנטף BH בשל המבנה הייחודי שלו ופני השטח שלו הבנויים בצורת כוורת עם יכולת עמידות מיוחדת בכל תנאי מזג אוויר.

מקום נוסף בו נעדיף לבצע קירוי סנטף באמצעות  סנטף BH  דווקא, הוא במבני תעשייה או באזורי תעשייה בהם נעשים שימושים בכלי עבודה היוצרים חום גבוה או שמתבצעת שם חשיפה לחומרים שונים.

לכן אם אתם גרים באזור עם מזג אויר קיצוני או חום גבוה במיוחד אנו ממליצים לכם להשתמש  בסנטף BH.

למה כדאי לקרות פרגולה עם סנטף?

הסיבה מרכזית לרצון שלכם בקירוי הפרגולה הוא הגנה מעל לראשכם. בכל ישיבה ושימוש בפרגולה, חשוב לכם לא להיפגע מגשם או בימי הקיץ לא לספוג את קרני השמש הישירות והמזיקות על הגוף.

שימוש בסנטף כקירוי לפרגולה שלכם יעניק לכם בכל ישיבה בפרגולה צל נעים ויפה, האטימות המושלמת של החומר מפני גשם ומים תוסיף לתחושת השלווה שלכם גם בישיבה בפרגולה בימים גשומים במיוחד או כשברד עז ניתך על השטח.

הסנטף משתלב יפה על פרגולה ונעים למראה ובעל עיצוב מוקפד המגיע במגוון רחב של צבעים סולאריים  ודוגמאות שונות לבחירתכם.

לסנטף ישנה תקופת אחריות רחבה המעניקה לכם ביטחון במוצר שרכשתם למשך שנים.

אנו בעץ ופלא נשמח להעניק לכם שיחת ייעוץ להבנה משותפת של הצרכים להתאמה מושלמת של קירוי הפרגולה בסנטף או בכל חומר אחר שיתאים לכם.

אהבתם? שתפו עם החברים

קירוי פרגולה נגד גשם
סגירות חורף
עץ ופלא

קירוי פרגולה נגד גשם

השקעתם בבניית פרגולה נעימה לישיבה בימי הקיץ, עכשיו הגיע זמן לחשוב על פתרון לחורף. איך תהפכו את הפרגולה למוגנת מפני הגשם, איזה קירוי פרגולה נגד

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן