עיצוב ותכנון משרדים בשילוב עץ

עיצוב באמצעות עץ יכול לחולל נפלאות בכל חלל, בפרט בחללי עבודה. ואכן, בעת האחרונה נרשם ביקוש רב לעיצוב ותכנון ושיפוץ של משרדים, בשילוב פתרונות עץ ואלמנטים טבעיים. בשורות הבאות נסקור מקרוב את הטרנד, נכיר אפשרויות ויתרונות. 

איך לעצב משרדים בשילוב עץ 

לפני העיצוב של המשרד, רצוי להחליט על קונספט מרכזי. שימו לב שעיצוב בעץ יכול להתבצע בסגנון כפרי, בסגנון אורבני חדיש, עם קווים בעלי אופי עתיק, נגיעות אירופאית וכדומה. משרד אדריכלות מוביל מסביר כי ניתן לעצב משרדים עם שילובי עץ בכמה וכמה דרכים, למשל:

  1. שדרוג הקירות – ניתן להכניס חיפויי עץ דקורטיביים, המכסים את הקירות או חלק מהם. שדרוג הקירות באופן זה יכול להתאים לחדרי מנהלים, לנישות עבודה, לאזור הלובי, לחדרי המתנה ללקוחות, חדרי ישיבות ועוד. החיפויים יכולים לכלול פונקציות עיצוביות שונות, מיתוג והתאמה לפי דרישה ספציפית. 
  2. דקים וחיפויי רצפה – ניתן לעצב משרדים באמצעות חיפויי רצפה, התקנת דקים ואריחי עץ מיוחדים. זה יכול להקנות שיפור עיצובי כולל, המשפיע על הנראות של החלל בגישת מלמטה למעלה. עיצוב תאורה יכול למקסם את הרושם.  
  3. הצללות מעץ ופרגולות – במשרדים אשר תופסים שטח נרחב ויש בהם מרפסות פתוחות, ניתן לייצר פינות הצללה, אירוח ופנאי. פרגולות של גגות או מרפסות אידיאליות כאזורי התרגעות ומנוחה לעובדים, ניתן לארח לקוחות, לקיים אף ישיבות באוויר הפתוח ובאווירה שונה וקלילה. 
  4. מדפים וארונות מעץ טבעי – במקום ארונות משרדיים רגילים, שעשויים להיראות מעט מנוכרים או קרים, אחסון באלמנטים מעץ נראה ומרגיש אחרת. מדפי עץ וארונות עץ, יכולים להשתלב נהדר במשרדים של בעלי מקצועות חופשיים, במשרדים וקליניקות של מטפלים, במשרדים של הנהלה בכירה של חברות שונות. זהו שילוב נפלא של פרקטיות, אסתטיקה נעימה וגישה עיצובית הוליסטית. 
  5. טיפ נוסף – ניתן לשלב עיצובי עץ גם בדמות דלתות פנים מרהיבות מעץ וכן בשילוב תמונות או רפרודוקציות עם מסגרות עץ. דווקא בסביבת עבודה עתירת טכנולוגיה, מחשבים, מסכים ואמצעי תקשורת ורשתות, האלמנטים הטבעיים מביאים המון איזון וסדר.

יתרונות העץ בעיצוב משרדים 

לעיצוב של משרדים תוך שימוש בעץ יתרונות מגוונים ורבי משמעות. למשל, עץ הינו חומר חם, בעל נוכחות טבעית ומרגיעה. משום כך, הוא ידוע כמשפר את הפרודוקטיביות של העובדים. הוא יוצר תחושת נינוחות ביתית בקרב לקוחות שמגיעים למשרד. זהו אלמנט ש"שובר" את הסגנון המנוכר יותר המבוסס על טיח, בטון, מלט ובלוקים. 

עבודות עץ מביאים יתרונות נוספים, כגון שיפור האקוסטיקה המשרדית. בסביבה רועשת, לוחות עץ וחיפויים דקורטיביים בעלי איכות אקוסטית, יוצרים סביבה יותר שקטה ומרגיעה. ידוע כי רעש מגביר לחץ וסטרס ואילו מקום עבודה שקט הינו ניחוח, בעל תרומה לרווחה הנפשית והרגשית. עץ יכול לשמש, אם כן, כפתרון מעולה למסגור חדרי ישיבות וחללי עבודה, בגישה טבעית ומרהיבה. 

אהבתם? שתפו עם החברים

פקח בנייה
כללי
עץ ופלא

תפקידו של מפקח בניה

מפקח בניה נחשב לאחד ממקצועות ענף הבניין שדורש השכלה והסמכה מקצועית וכן רישוי מהימן לעסוק בתחום. בארץ יש אלפי מפקחי בניה שחלקם יפעלו בצורה עצמונית

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן