כך תכינו את הגינה שלכם לפני שהחורף מגיע

אין כיף כמו לשבת בחורף מכורבלים בשמיכת פוך מפנקת ולצפות בסדרת הטלוויזיה האהובה אך לשם כך יש להכין את עצמנו מראש ע"י פתרונות הצללה לגינה ואיטום הגג ובכך להגיע מוכנים לחורף ולא לתת לגשם הראשון לתפס אותנו לא מוכנים.

סוגי הצללה לגינה:

קיימים סוגים שונים של פתרונות הצללה לגינה החל מזכוכיות הזזה ועד שימוש במרקיזה – סכך היכול להתקפל בצורה של רבע עיגול.

אז איזה סוג הצללה כדאי לנו לבחור כדי להגיע מוכנים לחורף?

סוכך זרועות

סוכך זרועות מספק פתרון הצללה נהדר לגינה בכל ימות השנה, החל מימי השמש הקופחים ועד לגשמי זלעפות. תהליך התקנת סוככי הזרועות הוא מאד קל ופשוט, שתי הזרועות שמצדדיו מספקות לו תמיכה מה שמעניק לנו הגנה נפלאה בפני הגשמים אך לא מפני הרוחות.

סגירת מרפסת זכוכית

הפתרון המושלם למי שרוצה הגנה מלאה מפגעי החורף תוך שהוא נהנה מנוף מלא ללא חוצצי אלומיניום המפריעים לנוף כמו בחלונות הסטנדרטים. וילון הזכוכית אוטם את המרפסת בצורה מלאה ועמיד בפי רוחות, גשמי זלעפות, ברקים ועוד. ומגיע עם מערכת קלה ופשוטה לתפעול המאפשרת לסגור ולפתוח את וילון הזכוכית במינימום מאמץ.

איטום הגג למניעת נזילות בחורף

מזג האוויר החורפי עלול לגרום לנזקים חמורים לבתים גם באזורים חמימים יחסית כמו ישראל. גג הבניין או הבית מהווה אחד האזורים הפגיעים במבנה וגשם קל מאוד עשוי לגרום לנזילה ולנזק כבד לבית שלכם. תהליך האיטום כולל מספר שלבים אשר הקפדה עליהם, תבטיח עבודה איכותית. 

בשלב הראשון כמובן, נדרש לבצע נקיון יסודי של הגג ואיטום סדקים באם קיימים, אותם חשוב לבצע יום לפני האיטום. יש לקחת בחשבון ששכבה אחת לא בהכרח תספיק ולכן צריך יהיה להחליט האם כדאי במקרה הספציפי לבצע מריחה של מספר שכבות או להשתמש בטכניקה המערבת יריעות ביטומניות או יריעות פיברגלאס. 

מה צריך לבדוק לפני שמבצעים איטום גג?

ביצוע בדיקה תקופתית של גג המבנה היא המלצה טובה עבור כל אדם אשר מעוניין להימנע מנזילות מפתיעות בתקופת החורף. הבדיקה יכולה להיעשות באופן עצמאי כמובן, אבל מומלץ להזמין איש מקצוע בעל ידע נרחב שיוכל לתת לכם תשובה מקצועית וגם לטפל בבעיות באם יעלו ממש במקום. במהלך הבדיקה חשוב לבדוק את חלקו הפנימי והחיצוני של הגג ולבדוק אם ישנם סדקים או פערים משמעותיים שנוצרו עם הזמן. 

במידה וישנם כאלה, חשוב לאטום אותם כמובן כראוי. ברגע שאתם מוכנים לבצע איטום של הגג באמצעות חומר זה, ההמלצה היא הזמנה של איש מקצוע כך תדעו שהעבודה מתבצעת באמת במקצועיות אך אם אתם מומחים בעצמכם, הקפידו לבדוק שהחומר שרכשתם עומד בתו התקן הישראלי וכן, יש להקפיד כמובן על שימוש בחומרי איטום איכותיים בלבד, המיועדים לגגות. 

כמה עולה איטום גג באמצעות זפת?

זיפות גג הוא חלק מהותי מהתחזוקה השוטפת של הבית ואם לא תשקיעו בו, יתכן ותשלמו יקר הרבה יותר על הנזקים המצברים שעלולים להיווצר לא עלינו, כתוצאה מנזילות והצפות. אז אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה המחיר של איטום גגות באמצעות זפת קר, והתשובה לכך היא כמובן לא חד משמעית. אם אתם מתגוררים בבניין משותף, העלות כמובן תתחלק בין כל בעלי הבתים ובסיסו הוא ישתנה על פי גודל הגג; מידת הנזק ורמת העבודה הנדרשת. כלומר, אם נדרשת כעת עבודת פינוי מסיבי של ציוד שהצטבר בגג, כנראה שתצטרכו לשלם יותר עבור הניקיון; ואם תידרש עבודת איטום של חריצים רבים שנוצרו בגג העלות כנראה תושפע מכך. 

לסיכום, זפת קר הוא אחד החומרים היעילים כיום לאיטום גגות ומשטחים. מחירו בהחלט נוח והוא מספק הגנה ארוכת טווח מפני נזקי מזג האוויר. ההמלצה הגורפת היא ביצוע בדיקה שגרתית לגג הבית או הבניין מידי שנה, לפני בו הגשמים, כך ניתן יהיה להיות בטוחים שהגג במצב תקין ולמנוע נזקים בהמשך. 

אהבתם? שתפו עם החברים

קירוי פרגולה נגד גשם
סגירות חורף
עץ ופלא

קירוי פרגולה נגד גשם

השקעתם בבניית פרגולה נעימה לישיבה בימי הקיץ, עכשיו הגיע זמן לחשוב על פתרון לחורף. איך תהפכו את הפרגולה למוגנת מפני הגשם, איזה קירוי פרגולה נגד

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן