כל מה שדרוש לחצר מעוצבת במראה יוקרתי

חולמים על שדרוג החצר? רוצים להפוך אותה מחצר יפה לחצר מדהימה? מחפשים דרך לתת לה את הליטוש הנוצץ והיוקרתי? זה בהחלט אפשרי. כל מה שדרוש לחצר מעוצבת במראה יוקרתי נמצא בהישג ידכם ובכמה צעדים פשוטים.

כיצד תיצרו חצר מעוצבת ויוקרתית

רוצים לדעת מה ההבדל בין חצר רגילה ובין חצר מדהימה? הסוד טמון בשילוב של שלושה עקרונות פשוטים – ירוק, עץ ומים. בואו נבדוק כיצד.  

לשטוף את העיניים בירוק

כר דשא סינתטי איכותי במראה טבעי יהפוך את החצר שלכם מרגילה למרהיבה.  הדשא הסינתטי מצטיין בגובה סיביו ובצפיפותם, ברכותו, בעמידתו בלחץ ובתנאי האקלים הישראלי הקשה וכן ביופי שמחקה את הטבע בדיוק מושלם. המדשאה הסינתטית מחליפה את המדשאה הטבעית הדלילה שנוטה להצהיב בחודשי הקיץ החמים, ולמעט ניקיון תקופתי היא אינה דורשת תחזוקה כלל. דשא סינתטי איכותי הוא העיקרון הראשון בדרך לשדרוג החצר. 

פרגולה מעוצבת במראה כפרי

פרגולה מעץ או מאלומיניום? או אולי גם וגם? הפרגולה מבליטה את אזורי הפנאי שבחצר ומנגישה את השהות בהם לאורך כל שעות היום ובכל מזג אוויר – גם בשמש הקופחת וגם בגשמים וברוחות. בניית פרגולה חזקה ועמידה מאלומיניום שמשולבים בה אלמנטים מעץ למראה כפרי, מוסיפה לחצר יופי אותנטי וטבעי, איכות וגם פרקטיות. הפרגולה אינה דורשת תחזוקה כלל ואפשר לשלב בה גופי תאורה עדינים שיפזרו אור רך בערב ובלילה למראה מהמם ולתחושה מדהימה. 

חיפוי דֵק בשבילים ובאזורי הישיבה

חיפוי דק בחצר יוצר מראה מרשים ויוקרתי ובשילוב עם הדשא הסינתטי משווה לחצר מראה מטופח ונקי. הדק יכול לשמש את אזורי הישיבה בחצר – מתחת לפרגולה או סביב הבריכה ויכול לחפות את שביל הכניסה לבית בין ערוגות הפרחים, השיחים והעצים. דק איכותי עשוי מחומר סינתטי או מעץ אמיתי והמראה שלו תמיד טבעי ויפה. דק מעץ ברחבי החצר וגינה מעוצבת עם דק מבדילים בין חצר רגילה ובין חצר מרהיבה שמצטיינת ביופייה ובאיכותה. העץ, אם כן, הוא העיקרון  השני בדרך לשדרוג החצר.  

רחש המים 

אלמנט מים בחצר הוא העיקרון השלישי והדובדבן שבקצפת בדרך לשדרוגה. מזרקה גדולה ומוארת, בריכת דגי נוי או צמחי מים או בריכת שחייה יוקרתית להנאת בני הבית – כל אלמנט מים שתבחרו ישלים את המראה האיכותי והיוקרתי של החצר ויהפוך אותה לשׂכִיית החמדה של הבית כולו ולפנינת הטבע הפרטית והאישית שלכם להנאתכם ולשימושכם. צלילי המים הזורמים בחצר מענגים ומרגיעים תמיד והופכים את השהות בה לנעימה ושלווה. 

שילוב מנצח

שלושת עקרונות החצר היוקרתית הם פשוטים וברורים – כשהירוק של הדשא הסינתטי משתלב באלמנטים של העץ בחיפוי הדֵק ובפרגולה, וביניהם מפכים מים בבריכת נוי במראה טבעי, אז חצר הבית הופכת לחצר יפהפייה, איכותית ויוקרתית, והבילוי בה נעים ומרגיע. שילוב האלמנטים הללו הוא שילוב מנצח והופך כל חצר פרטית לגן עדן מטופח ומעורר השראה.  

אהבתם? שתפו עם החברים

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן