מדריך התקנת מאווררי תקרה לפרגולה

התקנת מאוורר תקרה בפרגולה היא שדרוג של ממש לשהייה בפרגולה. בישראל אפשר ליהנות ממזג אוויר נפלא בפרגולה לאורך כל השנה כולה כמעט ולכן תוספת של אוויר נעים שמגיעה ממאוורר תקרה יכולה בהחלט להיות תוספת משמעותית שתשאיר את בני המשפחה בפרגולה למשך הרבה יותר זמן.

יחד עם זאת – מדובר במשימה לא ממש פשוטה, שכן יש כיום סוגים שונים של מאווררי תקרה וצריך להכיר אותם על מנת להבין איזה יהיה הכי נכון ומתאים עבור כל פרגולה.

כיום יש גם לא מעט מאווררי תקרה מעוצבים שיכולים להתאים במראה והצורה שלהם לפרגולות ייחודיות ולכן חשוב מאד להקדיש זמן ותשומת לב לא רק לבחירה עצמה אלא גם להתקנה. אמנם את ההתקנה עצמה יבצע איש מקצוע שהוא חשמלאי מוסמך אך יש כמה וכמה שיקולים בבחירת המיקום עצמו של המאוורר.

לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי התקנת מאוורר תקרה בפרגולה

על מנת להתקין מאוורר תקרה על פרגולה מעץ יש לבדוק כמה וכמה נתונים – ראשית, שיש את תשתית החשמל הנדרשת. ברוב המקרים המיקום של מאוורר התקרה יהיה המיקום של הנורה ואז אפשר להיות בטוחים שיש כבלים של חשמל שמגיעים לשם. שנית, כדאי לבדוק מבחינת כיווני האוויר היכן האם יש מיקום אחר שיהיה כדאי להתקין בו את המאוורר כך שהוא יגביר את עוצמת הבריזה שיש בפרגולה.

כאשר בוחרים מתוך מגוון של מאווררי תקרה מעוצבים תהיה גם חשיבות למיקום של המאוורר מבחינת הקרבה שלו לאלמנטים נוספים בפרגולה שיש להם תרומה לעיצוב ולמראה הכולל של הפרגולה, החצר או המרפסת בכללותה. תמיד אפשר וכדאי שהמאוורר יהיה משולב עם נורה שתאיר את הפרגולה על פי הצורך ולכן גם שיקולים של כניסת אור טבעי והכיוון שלו יכולים לקבל משנה חשיבות.

הנוחות שבפרגולה בזכות מאוורר תקרה

בשנים האחרונות אין כמעט חלל ביתי או חיצוני שאין בו מאוורר תקרה. אם העבר הם היו שמורים לבתי עסק והמראה שלהם הזכיר משכחות משנות הילדות – הרי שכיום יש אינספור מאווררי תקרה מעוצבים, יפים ומיוחדים שיכולים להשתלב בכל חלל, בכל חדר ואפילו בפרגולה. בימי הקיץ החמים והלחים מאוורר התקרה יביא איתו שדרוג של ממש לשהייה בפרגולה ויהיה נעים לשבת שם במשך שעות ארוכות עם חברים, לאכול ארוחה קלה או לקרוא ספר.

לא רק מאווררי תקרה יתאימו לעיצוב התקרה שלכם. אלא גם חיפוי מעץ לתקרה למידע נוסף לחצו כאן.

האוויר הנעים יגיע ללא הפסקה ולא יהיה צורך להיות תלויים אך ורק במזג האוויר באותו הרגע. המאווררים יפים, מיוחדים, מתאימים בעיצוב שלהם למגוון מראות או סגנונות וכך גם מי שמקפיד על הפרטים הקטנים יכול ליהנות ממאוורר תקרה שישתלב בצורה נפלאה בפרגולה שלו עם כל פריטי הריהוט והעיצוב שכבר נמצאים שם.

אהבתם? שתפו עם החברים

סגירת פרגולה
פרגולות עץ
עץ ופלא

האם פרגולה חייבת בארנונה?

רגע לפני שאתם בונים פרגולה בחצר – בדקתם האם פרגולה חייבת בארנונה? עד לפני כמה שנים, בניה של פרגולה בחצר הייתה כרוכה בהתנהלות ביורוקרטית מכבידה

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן