הום סטיילינג וחיפוי קירות מעץ

הום סטיילינג הוא תהליך שמטרתו היא להכניס לכל חלל חיים חדשים. בין אם מדובר על מבנה חדש ובין אם מדובר על מבנה קיים, מעצבת פנים מקצועית ומנוסה בתחום הום סטיילינג, תסייע לכם להחליט על סגנון עיצוב, לבחור פלטת צבעים, לרכוש רהיטים, לאבזר את החלל הספציפי ועוד. התהליך המדובר בניגוד לעיצוב פנים אנשי מקצוע בעולם ההום סטיילינג יתמחו בהלבשת חללים באמצעות ריהוט ואקססוריז. מדובר לעיתים קרובות על תהליך שיכול להיות יעיל וזול יותר מתהליך שיפוץ מפרך וארוך.

כיצד מתבצע תהליך הום סטיילינג?

תהליך זה מתבצע בכמה שלבים:

בשלב הראשון יש להגדיר את הצרכים. לא מעט מעצבים אוהבים להתמקד רק ביופי ובאסתטיקה, אך חשוב לא פחות להתמקד בפונקציונאליות של החלל, האם הוא עונה על הצרכים שלכם שיכולים להיות בהתאם לגיל שלכם, לתחביבים שלכם, לצורך שלכם בפרטיות, להעדפה של סגנון וצבעים ועוד. המטרה של השלב הזה היא להבין את כל הצרכים  מהחלל ולהגדיר את חלוקת הקירות בבית, המיקום של הרהיטים, החשמל, האינסטלציה וכל הגדרה תכנונית אחרת שיש צורך לברר טרם מתחילים בתהליך עצמו.

בשלב השני לאחר שמאשרים תוכנית עיצוב, יש להתחיל בשלב גיבוש הסגנון. בשלב הזה יש לבחור את הקונספט העיצובי בהתאם לפרמטרים שונים. המטרה היא להתאים את החלל הן מבחינת הדקורטיביות שלו והן מבחינת הפונקציונאליות שלו, בהתאם לקונספט מסוים הנבחר מראש.

בשלב הבא יש לתכנן את החלל בפועל. תכנון החלל בתהליך הום סטיילינג ידרוש הזזת רהיטים, בחירת רהיטים חדשים ושילובם במקום הנכון בלל, בחירת אקססוריז מתאימים לחלל, בחירת צבעים מתאימים ועוד מגוון רחב של פעולות שמטרתם היא לעצב את החלל בצורה הטובה ביותר על ידי הלבשתו.

למה כדאי לבחור בחיפוי קירות מעץ בתהליך הום סטיילינג?

לא מעט מעצבות פנים בוחרות להלביש את החלל באמצעות חיפוי קירות מעץ. מדובר על חיפוי שיתאים מאוד לכל חלל שמעוצב בסגנון כפרי ורומנטי. מעבר למראה שהחיפוי המדובר מעניק לחלל, יש לו לא מעט יתרונות לרבות: יכולות בידוד גבוהות אשר מאפשרות שהייה נעימה במבנה וכן בידוד אקוסטי טוב יותר שמונע מרעשים לחדור למבנה, התאמה מושלמת של העץ לפריטים אחרים בחלל וכן, תחזוקה פשוטה שכן, מרגע שמתקינים את החיפוי המדובר אין צורך להשקיע בו מעבר לכך. התחזוקה של חיפוי קירות טלוויזיה מעץ כוללת רק ניקיון מאבק שמצטבר באמצעות מטלית לחה. במידה והלוחות ניזוקים באופן כלשהו ניתן להחליף אותם ללא בעיה מיוחדת.

כיצד בוחרים חיפוי עץ לקירות בצורה הטובה ביותר?

אם בחרתם בעיצוב כפרי לביתכם, או אם אתם רוצים ליצור לחלל מראה חמים, נעים ומזמין, אין ספק ששילוב של חיפוי קירות עץ בסלון ישתלב באופן נהדר והרמוני בחלל המדובר. יחד עם זאת, חשוב  מאוד לבחור את החיפוי הרלוונטי בצורה הטובה ביותר ועל כן, יש להתאים את סוג העץ  לחלל שבו הוא אמור להיות, יש לבחור את גווני העץ הנכונים והמתאימים לכל חלל, כך לדוגמא: בחללים גדולים כדאי להשתמש בגווני עץ כהים יחסית ואילו בחללים קטנים כדאי להשתמש בגוונים בהירים על מנת להגדיל את תחושת החלל  הפנוי בחדר. כמו כן, חשוב לוודא כי לחיפוי הקיר הנבחר יש אחריות וכי הוא מותקן בצורה איכותית על מנת שהוא יהיה יציב, עמיד ויעניק את המראה הטוב ביותר למבנה.

אהבתם? שתפו עם החברים

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן