לא רק חיפוי עץ – איך אפשר לשדרג את קירות חדרי הבית?

עץ הוא חומר גלם משובח בעל יתרונות רבים. בהתאם לא מפתיע לגלות שהוא פופולרי מאוד, למגוון מטרות רחב ובהן גם חיפוי קירות. יחד עם זאת כולנו אוהבים לגוון ולכן כדאי להכיר דרכים נוספות לשדרג קיר כזה או אחר בבית.

בריקים

קיר לבנים מייצר מיד אסוציאציה של טירה מלכותית עתיקת יומין. הבריקים גם משתלבים מצוין עם ריהוט עץ מסיבי וביחד נוצרת נוכחות יוקרתית ובאותה מידה טבעית ומזמינה. עוד כדאי לדעת שיש שפע עצום של בריקים כך שמובטח לכם חופש בחירה מלא ויכולת להתאים את הקיר לאופי החלל הרצוי.

כך למשל ניתן לבחור בין בריקים אדמדמים לבין בריקים בגוונים שונים של אפור וגם של חום בהיר. עוד בחירה היא בין בריקים במראה רטרו לבין כאלה בעלי חזות עכשווית יותר, וגם מבחינת הגודל של כל לבנה והמרקם שלה האפשרויות רבות ומגוונת – כשבכל מקרה התוצאה מרהיבת עין.

טפטים

טפטים הם אחד הקאמבקים המרשימים ביותר של השנים האחרונות. אחרי שכמעט נעלם מהעולם, בעיקר בגלל שהיה מזוהה עם דירות ישנות ומתקלפות, הטפט חזר – ובגרסה משודרגת. הטפטים של המאה ה-21 איכותיים הרבה יותר גם בהיבט האסתטי וגם בהיבט הפרקטי. הם עמידים מאוד, קל לנקות אותם אם נוצר בכך צורך, ההיצמדות שלהם לקיר מושלמת ובעיקר יש להם מראה שובה לב.

שילוב של ריהוט עץ בהיר עם טפטים לחדר ילדים מחולל פלאים ומייצר עבור התינוקות, הפעוטות וגם הילדים הגדולים יותר סביבה צבעונית, רכה ונעימה – ובקיצור, מקום אידיאלי לגדול בו.

טיח ערבה

טיח ערבה הוא עוד אופציה חדשנית שמתאימה במיוחד למי שמחפש מראה תעשייתי – עיצוב שמעורר עניין רב וגם מיושם בלא מעט בתים. זה טיח מינרלי צמנטי שמגיע במספר גוונים שונים, ובהם בין השאר אפור כהה, אפור עמוק, אפור קלאסי, אפור אבן, קנבס, שלג, בטון בהיר ועוד.

בנוסף לאסתטיות הייחודית, טיח ערבה עמיד ביחס לרטיבות ובאופן כללי מתאפיין בעמידות גבוהה כך שהצבע המרשים נשמר לטווח ארוך.

זכוכית

חיפוי קיר עם זכוכית מתאים לחללים שרוצים להעניק להם חזות מודרנית ואפילו היי-טקית במובן מסוים. המקום הנפוץ ביותר לחיפויי קירות אלה הוא המטבח, אבל כמובן שגם בחדר הרחצה ואפילו בסלון אפשר לשלב את חומר הגלם שמשדר ניקיון ועכשוויות. החיסרון היחסי של חיפוי זכוכית הוא הצורך להתאים אותו למיקום של השקעים בקיר. בהתאם האופציה הזו רלוונטית בעיקר במסגרת עיצוב דירה חדשה או לקראת שיפוץ מקיף, בזמן שאת הבריקים, הטפטים וטיח הערבה אפשר ליישם בכל חדר בכל נקודת זמן.

היתרונות העיקריים של הזכוכית הם קלות ההתקנה, קלות הניקיון וכן מגוון הצבעים והעיצובים שלה, כולל האופציה להדפסים מעניינים על גבי חומר הגלם וכולל בחירה של רמת השקיפות בהתאם למראה הרצוי. הזכוכית הינה זכוכית מחוסמת, שמתאפיינת בחוזק רב הרבה יותר מהרגיל. 

עץ

אנו בחברת עץ ופלא מתמחים בעיצוב קירות עם חיפוי עץ. תוכלו לדעת יותר בלינק הבא – חיפוי עץ לקיר.

אהבתם? שתפו עם החברים

הום סטיילינג
חיפוי קירות עץ
עץ ופלא

הום סטיילינג וחיפוי קירות מעץ

הום סטיילינג הוא תהליך שמטרתו היא להכניס לכל חלל חיים חדשים. בין אם מדובר על מבנה חדש ובין אם מדובר על מבנה קיים, מעצבת פנים

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן