איך מודדים באופן המדויק ביותר גדלים של דקים ופרגולות?

מדידה מדויקת של גדלים עבור דקים ופרגולות הינה צורך אינטגרלי מכל יצירה של עבודת עץ איכותית. יחד עם זאת, רבים מאיתנו פשוט לא יודעים איך לעשות זאת כהלכה ונתקעים בשלב הראשון בדרך לשדרוג הדירה! אז אם אתם שוקלים להוסיף פרגולה או דק לבית שלכם, אסור לכם לפספס את הכתבה הבאה.

אל תבצעו הערכה של השטח

אחת הטעויות הגדולות ביותר של הישראלים היא הערכה גסה של השטח לצורך קבלת הצעת מחיר. למעשה, מעבר לעובדה שמדובר בדרך לא נכונה למדוד את השטח, היא עלולה להשפיע לרעה גם על העלות וגם על בחירת העץ המתאים לסוג העבודה. לכן, חשוב לבדוק באופן מדויק מהו הספייס העומד לרשותכם ולבצע מדידה איכותית בעזרת כלים איכותיים ולא על סמך מראית העין או ספירת צעדים.

התחילו את המדידה מאזורי ההתקנה

בכדי שתוכלו להגיע לתוצאות מדויקות, חשוב להתחיל את המדידה ממש באזורי ההתקנה של כל דק או פרגולה. זה חשוב להשאיר מקום לאזורי הקידוח או ההדבקה ולשמור על מרחק סביר מהאזורים אשר אינם חלק מהעבודה. אחרי הכל, צריך להתחשב בנפח של הפרגולה, בעובי שלה ובאזור שאותו היא תכסה. לכן, שווה לשים לב לכל מילימטר בתהליך המדידה ולבצע את התהליך באופן מקצועי.

השתדלו לבצע את המדידה באור יום

בכדי לקבל נראות מקסימלית של השטח העומד לרשותכם, יותר ממומלץ לבצע את המדידה באור יום טבעי. מעבר לנוחות של המדידה (וגם לתוצאות שלה), אור היום יאפשר לכם לראות בדיוק היכן אתם רוצים להציב את הפרגולה ועד לאיזה מרחק את זקוקים לאפקט ההצללה שלה. בנוסף, קל יותר לבצע רישום מדויק של התוצאות ולהעביר אותן למחשב כאשר אתם נהנים מאור ולא מגששים את הדרך שלכם בחשיכה.

הימנעו משימוש בנייד שלכם לצורך המדידה

כיום יש מגוון של אפליקציות אשר מאפשרות מדידה ישירות מהטלפון הנייד שלכם אולם כדאי לדעת שהם לא מהווים אלטרנטיבה למדידה איכותית. בכדי להימנע ממצבים שבהם הדק או הפרגולה יהיו קטנים או גדולים מדי לצרכים סובייקטיביים של הבית שלכם, אין מנוס משימוש בכלי מדידה איכותיים אשר מתאימים למשימה. בסעיף הקרוב אנו נעמוד על כלי מדידה שמתאימים לעבודה ואשר יאפשרו לכם לזכות בתוספות מדויקת (תרתי משמע) לבית שלכם.

היעזרו בכלי מדידה ברמה גבוהה

בשנים האחרונות אנו רואים כיצד מכשירי המדידה הופכים להיות מדויקים ודיגיטליים יותר. למעשה אין כיום כל צורך בהערכות או בשימוש בסרט מדידה ישן, בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר ולזכות ביצירת עץ שמתאימה לגודל של הגן או המרפסת. במילים אחרות: אל תשתמשו בכלי המדידה הישנים והלא מדויקים והעדיפו מדי גובה דיגיטליים ומיקרומטרים אשר יספקו תוצאות מדויקות.

מאמר זה נכתב ע"י המומחים של חברת גלובוס ציוד טכני – מומחים למכשירי מדידה מדויקים.

אהבתם? שתפו עם החברים

סגירת פרגולה
פרגולות עץ
עץ ופלא

האם פרגולה חייבת בארנונה?

רגע לפני שאתם בונים פרגולה בחצר – בדקתם האם פרגולה חייבת בארנונה? עד לפני כמה שנים, בניה של פרגולה בחצר הייתה כרוכה בהתנהלות ביורוקרטית מכבידה

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן