החשיבות של גדר לבית פרטי

למה חשוב גדר לבית פרטי

הפנטזיה האולטימטיבית אצל בוגרי העולם המערבי היא לגור בבית עם גינה.

הבית האידיאלי, שרוב האנשים מדמיינים במקרה זה, כמו גם הציור הנאיבי הטיפוסי של בית עם גינה, תמיד יכללו גדר עץ המקיפה את הבית, מספקת לו מסגרת אסתטית ותחושת ביטחון.

אבל מה באמת גורם לאנשים להתקין גדר מסביב לבית? האם יש חובה חוקית לעשות כן? אילו סוגי גדרות אפשר להתקין מסביב לבית ומה היינו עושים בלי גדר?

מתי התחיל השימוש בגדר עץ מסביב לבית?

גדרות נמצאות בשימוש בצורות כאלה ואחרות כבר אלפי שנים. הגדרות הראשונות היו כפי הנראה עשויות אבן ושימשו להכוונה, או עצירה של בעלי חיים.

בכל מקרה, עם השנים הפכו גדרות מסוגים שונים לאמצעי חיוני לשמירה על רכוש ונכסים.

הן התפתחו לאורך ההיסטוריה מגדרות אבן מגושמות בעלות תצורה כמעט טבעית עד שהחלו לבנות גדרות מעץ מעוצבות ולבסוף, גם מחומרים אחרים.

כיום משמשות גדרות מעץ, או חומרים אחרים למגוון גדול מאוד של שימושים, כאשר תפקידן המרכזי הוא עדיין הגנה על נכסים ורכוש מפני פולשים, גנבים ומזיקים אחרים.

אבל כאשר מדובר על גדר לבית פרטי, או גדר עץ לגינה, הסיפור הוא קצת שונה ומקבל משמעות מעניינת נוספת, שכנראה לא היתה לו בעבר.

גדר עץ לבית פרטי – למה היא משמשת?

גדר לבית פרטי משמשת גם להגנה על המרחב הפרטי של בני הבית ואף תוחמת גבול ברור בין השטח הפרטי לזה הציבורי.

הודות לכך, גדר הפכה לאלמנט המספק לבני הבית פרטיות, תחושת ביטחון, שקט ועוד.

אבל זה לא הכל.

גדר לבית פרטי מספקת גם מסגרת תוחמת, שיש לה ערך עיצובי משמעותי ביותר לטובת עיצוב החצר, עיצוב הבית ואף למראה האחיד של השכונה, או היישוב בו נמצא הבית.

כיום, כדי לתכנן גדר מתאימה לבית פרטי, נהוג להתייעץ עם אדריכלים ומעצבים שיתאימו את חומרי הגלם ואת העיצוב לצרכים של בני הבית.

יש גדרות שתפקידן העיקרי הוא להרחיק ולהרתיע, לעומתן גדרות שתפקידן העיקרי הוא לתרום לעיצוב הבית והחצר ויש גם עיצובים של גדרות שתפקידם לתת לבית דווקא מראה מסביר פנים ומזמין.

לסיכומו של עניין החשיבות של גדר עץ

גדר היא אלמנט בעל ערך עיצובי גבוה, שמעניקה אופי מאוד ברור וניכר לבית שהיא מקיפה. היא משפיעה באופן מהותי על התחושה של השוהים בחצר ובבית, מעבירה מסר למי שעובר בחוץ ומעניקה לבני הבית שקט נפשי בידיעה שהם מוגנים (גם אם לא תמיד במידה רבה) מני פולשים לא רצויים.

אלה הסיבות שבגללן אנחנו בעץ ופלא כל כך אוהבים לבנות גדרות מעץ לבתים פרטיים, תוך התאמה מקסימלית לדרישות הלקוח וטעמו האישי. חשוב לנו להעניק לכם חס אישי לכל אורך התהליך ולכן אנחנו מציעים תהליך הכולל ייעוץ, עיצוב, תכנון והקמה – של גדר שתספק לכם את כל הפנטזיה האולטימטיבית לבית המושלם.

אז אם גם אתם אוהבים גדרות מעץ, כמעט כמונו, כל מה שנשאר לכם לעשות זה להרים אלינו טלפון, או להשאיר את הפרטים שלכם באתר ואנחנו כבר נעשה את כל השאר.

אהבתם? שתפו עם החברים

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן