איך מומלץ לרצף מרפסת

שירות ריצוף רצפה הינו שירות אשר נועד לחדש, לתקן, או להחליף ריצוף ישן או ריצוף ממש שבור. השירות מתבצע על ידי אנשי מקצוע: רצף מקצועי, מתקין רצפות, ואפילו שיפוצניקים מן המניין. ריצוף מרפסת חייב להתבצע בתנאי מיזוג חמים, בצורה יסודית על ידי חומרים מובחרים וטובים. חברת עץ ופלא מתמחה בעבודות עץ מקצועיות, ביניהם: גדרות, פרגולות, מדרגות, ועוד הרבה.

כיצד לבחור ריצוף למרפסת?

בחירת ריצוף למרפסת נעשית בחוכמה רבה, התייעצות מקיפה, ובדיקה של עומק הדברים. הבחירה נעשית בראש ובראשונה על ידי העיצוב והמראה, הטעם האישי. בשלבים המאוחרים יותר כדאי לבחון מהו סוג הריצוף המתאים ביותר, אודות מידת התחזוקה, טיב הריצוף, והשוואת המחירים. 

בחירתה של החברה חייבת להתבצע בצורה קפדנית מראש: בדיקה של ביקורות משפיעות, טיב החומרים והמוצרים, האם כלולה התקנה במחיר, מהי ההיסטוריה של החברה, ומהי האחריות. ישנם הרבה שאלות שאינם פתורות, במישור הכלכלי, האישי, והמקצועי. גוגל הוא הפתרון הטוב ביותר. בקיצור, בחרו בריצוף למרפסת בצורה מקצועית, על ידי המלצות, ועם בחינת כל האמצעים הנדרשים. הזמנת ריצוף למרפסת צריכה להתלוות עם מומחה, איש מקצוע, או חבר אמיתי.

מהו סוג הריצוף הכי מומלץ?

במטרה לענות על השאלה, כדאי להכיר לפני את סוגי הריצופים הקיימים והמומלצים בישראל. הנה מספר ריצופים שכדאי להכיר: ריצוף מעץ, ריצוף חוץ מבטון, ריצוף פורצלן, ריצוף מקרמיקה, דקים מעץ ועוד. בראש ובראשונה ולפני הכל, כדאי לבחור בריצוף עם תג מחיר שאיתו תהיו שלמים לגמרי. הריצוף המומלץ ביותר למרפסת חייב לכלול מספר פרמטרים איכותיים, הנה כמה פרמטרים מומלצים:

  1. עמידות לתנאי מזג האוויר – ריצוף הנמצא במרפסת חייב לכלול עמידות גבוהה לעונות הקיץ והחורף בישראל. ריצוף מומלץ הינו ריצוף שיחזיק מעמד, שהצבע לא ירד בקלות.
  2. קל לניקוי ועמיד בפני שריטות – ריצוף איכותי הינו ריצוף שניתן לניקוי בקלות רבה. בנוסף, כדאי לבדוק ולוודא מהי עמידותו בפני שריטות. שימו לב: אריחי גרניט פורצלן אינם עמידים מספיק לשריטות ועלולים לכלול הוצאות תחזוקה רבות. לכן, ריצוף שיש יספק פתרון אולם.
  3. הגנה מפני החלקה – הכירו את המונח החדש: אנטי סליפ. אנטי סליפ הינו מונח אשר מתייחס ברובו לריצופים הכוללים משטח מחוספס או משטח המונע נפילות והחלקות.

אלה הם שלושת הפרמטרים שחייבים להיבדק כאשר בוחרים ריצוף למרפסת או כל ריצוף אחר. בנוסף, כדאי לבדוק אודות מידת התחזוקה, כמה היא רצינית וקשה. העדיפות – תחזוקה מינימלית. המחירים עבור ריצופים בישראל נמדדים לפי מחיר למטר רבוע, המחירים הינם החל מ־30₪. בכל הקשור לבחירת ריצופים למרפסת, כדאי להתייעץ עם רצף לפני הבחירה הסופית, זוהי המלצתנו.

אהבתם? שתפו עם החברים

פקח בנייה
כללי
עץ ופלא

תפקידו של מפקח בניה

מפקח בניה נחשב לאחד ממקצועות ענף הבניין שדורש השכלה והסמכה מקצועית וכן רישוי מהימן לעסוק בתחום. בארץ יש אלפי מפקחי בניה שחלקם יפעלו בצורה עצמונית

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן