איך לעצב סלון יוקרתי

חדר הסלון של הבית מהווה את לב הבית. מדובר על החדר המרכזי ביותר אשר לרוב נחשף ראשון לכל אדם שנכנס לבית, אך מעבר לכך הוא חדר שימושי ודומיננטי מאוד וכל בני המשפחה מתאספים בו מדי יום ביומו. הוא מאפשר לכל אחד מדיירי הבית לנוח בו לאחר יום מתיש ולהתרווח בנוחות מול הטלוויזיה.

מעבר לכך הוא משמש לאירוח. לכן, אין ספק שעיצוב חדר הסלון מהווה משימה מאתגרת בהחלט. מצד אחד מעוניינים שהסלון ישדר אווירה ביתית, חמימה ונעימה ומצד שני, לא פעם מעוניינים שהוא ישדר יוקרה ויהיה מעוצב באופן מרשים ומעורר התפעלות. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות עיצוב חדר הסלון בצורה הטובה ביותר.

כיצד תעצבו את חדר הסלון שלכם בצורה מושלמת?

כאמור, לא מעט אנשים חשים כי עיצוב חדר הסלון לא פשוט להם שכן, מצד אחד הם מעוניינים שהוא יהיה פונקציונאלי ונוח וכן שהוא ישדר אווירה חמימה, ביתית ונעימה ומצד שני, הם מעוניינים שהוא יעוצב באופן יוקרתי ומעורר התפעלות. חשוב לדעת שבהחלט ניתן לעצב את הסלון באופן יוקרתי ובד בבד ליצור בו אווירה ביתית, חמימה ונעימה וכל שיש לעשות זה פשוט לבחור את האלמנטים העיצוביים הנכונים, את הצבעים הנכונים, את הריהוט המתאים ועוד. הנה כמה טיפים לעיצוב חדר סלון מושלם:

ראשית כל, כדאי להתמקד באחד המרכיבים הדומיננטיים בחדר הסלון:  מערכת הישיבה המותאמת לצורת החלל. לא תמיד יהיה נכון לרכוש סט אחיד למערכות הישיבה ולא פעם אפשר לשלב כמה פריטים המגיעים מעולמות עיצוב שונים, דבר שייצור עניין ויעורר את החלל לחיים.

שנית, בכדי ליצור אווירה חמימה ונעימה בסלון ובד בבד להעניק לו מראה יוקרתי, ניתן לבחור בפרקט לרצפה. פרקט דמוי עץ או אחד שעשוי מעץ אמיתי יכול ללא ספק ליצור את האווירה שאתם חפצים בה, אך בד בבד להעניק לחלל מראה מרשים, דקורטיבי ויוקרתי. כמובן שחשוב לבחור את הפרקט הנכון והאיכותי ביותר, אשר התחזוקה שלו תהיה נוחה והמראה שלו יהיה מושלם וישתלב בחלל באופן הרמוני.

בחירת שולחן קפה ומזנון

שני רהיטים חשובים מאוד בחלל הסלון הם המזנון ושולחן הקפה. את שולחן הקפה חשוב מאוד להתאים לפינת הישיבה של הסלון. יש לבחור אותו בגודל מתאים ופרופורציונאלי לחלל. לא כדאי לרכוש אותו שביר או עדין מדי אם יש ילדים בביתכם. המזנון לחדר גם צריך להיבחר בקפידה. יש לבחור מזנון העשוי מחומר גלם איכותי ועמיד מצד אחד, אך מצד שני חשוב מאוד להקפיד שחומר הגלם ממנו הוא יהיה עשוי יעניק לו את המראה הנכון, אשר ישתלב בעיצוב של החלל.

מעבר לכך, חשוב לדעת כי כיום ניתן למצוא מזנונים בגדלים שונים ועל כן, חשוב לדייק בבחירת הגודל המתאים ביותר לחלל. אם מדובר על חלל קטן, אין לבחור במזנון גדול שיתפוס את כולו ואם מדובר על חלל גדול, כדאי בהחלט לבחור באחד שישתלב בצורה נכונה בחלל ולא ייבלע בו.

להגדיל את החלל

אם מדובר על עיצוב סלון קטן במיוחד, כדאי להשתמש כמה טריקים אשר ייצרו אשליה של מרחב. ניתן להשתמש במראות, להימנע מיצירת עומס וויזואלי, להשתמש בפריטים מעניינים מספיק שיסיטו את תשומת הלב מהגודל הקטן, לבחור ברהיטים רב שימושיים, להעניק לו תוספת של אור טבעי על ידי הגדלת מפתח החלונות או תוספת אור מלאכותי על ידי בחירה בגופי תאורה מתאימים ועוד.

שימוש באלמנטים מתאימים לעיצוב 

מלבד בחירת הריהוט המתאים לסגנון העיצוב היוקרתי ובד בבד ליצירת האווירה הביתית והחמימה הנדרשת בחלל הסלון, כדאי מאוד לשלב אלמנטים דקורטיביים שונים שיכולים להוסיף לחלל לרבות: תמונות מתאימות, שטיח במידה ולא בחרתם בפרקט ועוד.

ניתן ליצור נישות מגבס שכיום ידועות כפרקטיות מאוד ובד בבד ככאלה שיכולות להעניק טאצ' עיצוב ייחודי ויוקרתי לחלל ועוד.

אהבתם? שתפו עם החברים

פקח בנייה
כללי
עץ ופלא

תפקידו של מפקח בניה

מפקח בניה נחשב לאחד ממקצועות ענף הבניין שדורש השכלה והסמכה מקצועית וכן רישוי מהימן לעסוק בתחום. בארץ יש אלפי מפקחי בניה שחלקם יפעלו בצורה עצמונית

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן