איך לסגור מרפסת בזול? הפתרון של עץ ופלא

איך לסגור את המרפסת ולצאת בזול?

אם אתם מחפשים את הפתרון הזול והאיכותי לסגירת חורף למרפסת שלכם… אז המאמר "איך לסגור מרפסת בזול" בדיוק בשבילכם.

תמיד כשמדברים על סגירת מרפסת לחורף זה מגיע מתוך צורך. לפעמים מדובר בבית צפוף עם צורך באזור מגורים נוסף גם לימי החורף או בצורך בסיסי של ישיבה והנאה בשעות הפנאי. משטח המרפסת שלכם גם בימי החורף הקרים והגשומים מבלי לספוג גשם על הראש. ומבלי לוותר על שעת הבילוי היומית עם המשפחה או החברים במרפסת.

רבים קוראים לזה סגירת חורף למרפסת למרות שהסגירה הזו תשמש אתכם בכל ימות השנה. ובפרט אם בחרתם בבניית פרגולה איכותית מעץ.

פתרונות אפשריים – איך לסגור מרפסת בזול

סגירת חורף באמצעות קיר בטון

סגירה באמצעות קיר בטון היא אופציה לסגירת המרפסת. כך בעצם תקבלו הגנה מלאה ובידוד מלא במרפסת כשלמעשה אתם בונים חדר נוסף בבית. האופציה של קיר בטון במרפסת לא מתאימה לכל מרפסת מבחינה בטיחותית וזקוקה לאישור מהנדס.

סגירת מרפסת באלומיניום

אפשרות נוספת לסגירת המרפסת היא סגירה באמצעות אלומיניום. העבודה עם האלומיניום היא קלה ומהירה יחסית לבניה בבטון, וצד שני יוצרת בידוד נעים לחלל המרפסת. יצרון נוסף שיש לאלומיניום הוא הקלות שלו והאפשרויות העיצוב הרבות שיש לנו בחומר האלומיניום.

סגירת מרפסת באמצעות זכוכית

סגירת המרפסת באמצעות זכוכית היא אופציה מודרנית יותר, היא האפשרות המשתלבת בסגירת חורף באמצעות אלומיניום. כך שהאלומיניום יוצר את המסגרת לתוכה מכניסים את הזכוכיות המשמשות כקירות להגנה מפני החורף. היתרון המשמעותי בסגירת חורף באמצעות זכוכית הוא השמירה על הנוף. הנשקף לנו בדרך קבע מהמרפסת, מבלי לוותר על חווית הנוף בגלל סגירת החורף.

חשוב לשים לב להשתמש בזכוכית מיוחד המתאימה לקירות. כזו שאינה נשברת ועמידה לאורך שנים ובכל מזג אויר.

סגירת מרפסת באמצעות פרגולה

פרגולה מעץ איכותי היא פתרון משולם הן מבחינה עיצובית והתאמה מדויקת לבית והן בכדי ליצור את ההגנה מפני פגעי מזג האוויר החורפי, הגשם והרוח או החום הקשה בימי הקיץ הישראלי.

סגירת מרפסת באמצעות פרגולה, היא פופולרית במיוחד בישראל ובעלת התאמה רבה לסגנון הבית שלכם. החל מפרגולה מודרנית ועד לפרגולה בסגנון כפרי ועתיק.

כדי לדעת יותר לחצו על הקישור – סגירת חורף

דוגמאות של סגירות חורף בשיטה שלנו

כמה עולה לסגור מרפסת חורף?

הסגירה הראשונה באמצעות בטון, היא היקרה ביותר ואינה מתאימה למי שמחפש סגירה קלה וזולה למרפסת. או למי שלא מעוניין ביותר מידי בירוקרטיה מול הרשות העירונית או אתגר בטיחותי.

סגירת מרפסת באמצעות אלומיניום וזכוכית היא עדיין אופציה יקרה יחסית. אם אתם רק מעוניינים בסגירה להגנה מפני מזג האוויר הקור והחום ולא מחפשים הוצאה מיותרת מעבר לתקציב שלכם.

הפתרון הזול והאיכותי ביותר לסגירת חורף

לסיכום אתם מחפשים פתרון איכותי וזול לסוגיית סגירת המרפסת מפני פגעי מזג האוויר. הרוחות והחורף הסוער עם הגשמים הרבים ומצד שני אתם חולמים על פינת השלווה שלכם בימי הקיץ הלוהטים כשאתם חשופים מצד אחד לבריזת הערב הנעימה באזורכם אך מוגנים מפני השמש הישירה.

אמנם אנו בחברת עץ ופלא לא עוסקים בפתרונות זולים כלל. היות ואנחנו מקפידים להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר ובאנשי מקצוע בעלי ניסיון רב. אך ביחס לשאר פתרונות סגירת חורף  למרפסת, הפתרון של בניית פרגולה הוא הפתרון המתאים ביותר והזול. יותר משאר האופציות המוצעות בשוק.

אנו ממליצים לכם על סגירת המרפסת באמצעות פרגולה מעץ איכותי כפתרון החסכוני ביותר לסגירת המרפסת שלכם. אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם בה נוכל להבין את הצורך שלכם בסגירת המרפסת ולבצע את ההתאמה המדויקת עבורכם תוך חשיבה על כל הפרטים החשובים לכם בסגירת המרפסת.

אהבתם? שתפו עם החברים

קירוי פרגולה נגד גשם
סגירות חורף
עץ ופלא

קירוי פרגולה נגד גשם

השקעתם בבניית פרגולה נעימה לישיבה בימי הקיץ, עכשיו הגיע זמן לחשוב על פתרון לחורף. איך תהפכו את הפרגולה למוגנת מפני הגשם, איזה קירוי פרגולה נגד

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן