איך לבחור בין גדר עץ לגדר אלומיניום לגינה?

אין ספק שגדר לגינה היא בגדר חובה בבתים פרטיים עם גינה ודרך נהדרת לתחום את השטח באופן חכם ויפה. יחד עם זאת, חשוב לבחור בהרכב החומרים הנכון לטובת המשימה, או במילים אחרות: לבחור בין גדר עץ או לגדר אלומיניום! אז אם אתם מתלבטים, הצטרפו אלינו לכתבה הבאה ותצאו עם כמה טיפים שווים.

בחירת הלוק שמתאים לדרישות שלכם

אם אתם מחפשים את הלוק הטבעי ורוצים לבחור בגדר אשר מתכתבת עם האדמה והצמחים שבסביבה, אין ספק שבחירה בגדר אשר עשויה מעץ היא בחירה הנכונה. יחד עם זאת, במידה ואתם רוצים לזכות במראה עוצמתי יותר, כדאי לכם לשקול ולבחור דווקא באלומיניום. גדרות האלומיניום מאפשרות לכם לזכות בלוק עוצמתי יותר אך עשויות להאפיל על המראה של הגינה.

האם יש בעל חיים בסביבה?

במידה ויש לכם בעל חיים בסביבה, העניין הופך למורכב יותר. אם הכלב או החתול שלכם לא מרבה לשרוט את הגדר, הרי שבחירה בגדר מעץ היא בגדר בחירה נבונה. אבל במידה ומדובר בבעל חיים אשר יותיר את רישומו על הגדר, אולי שווה לכם לבחור ללכת דווקא על גדר אלומיניום לגינה. גדרות האלומיניום נחשבות למסיביות יותר והמרקם שלהן לא יינזק במפגש תכוף עם בעל חיים.

תחזוקה

גם בעניין התחזוקה יש הבדלים מהותיים בין שני סוגי הגדרות ולכן מומלץ לבחור את הגדר שאותה תוכלו לתחזק בקלות. אם אתם לא מפחדים ממעט צבע (או לקה) פעם בתקופה, הרי שגדרות העץ יאפשרו לכם ליהנות ממראה קלאסי – ללא צורך בניקוי. יחד עם זאת, אם מעט אבק מפריע לכם, שווה לכם לבחור בגדרות האלומיניום לגינה. יש מגוון של חומרי ניקוי לאלומיניום ומדובר בחומר שקל לתחזוקה.

התכתבות עם החומרים הדומיננטיים בתוך הבית

אם עיצוב הפנים של הבית שלכם מתבסס על חומרים טבעיים כדוגמת זכוכית ועץ, הרי שגדרות העץ בהחלט יהיו בחירה חכמה. אבל אם פנים הדירה מאופיין במראה הייטקי העושה שימוש חכם במתכות שונות, יתכן שדווקא גדרות האלומיניום יעשו את העבודה. חשוב לזכור שהגדר מהווה את המבוא לבית שלכם ולכן יותר ממומלץ לבחור בחומרים אשר מתכתבים עם עיצוב הפנים הקיים. 

התאמה לפרגולה ולריהוט הגינה

אחרון חביב, שווה לבחור בגדר אשר מתאימה ברמה הוויזואלית לקונספט הדקורטיבי אשר קיים בגינה שלכם. אם יש לכם פרגולת עץ או שולחן שבנוי מחומרים טבעיים – שווה ללכת על גדרות עץ. אחרת, שווה לשקול דווקא את האופציה של האלומיניום. גדרות האלומיניום יכולות להשלים בקלות לוק סינטטי יותר ולאפשר לכם ליהנות מגידור איכותי וממראה אחיד.

שורה תחתונה: מדובר בשתי אופציות נהדרות! גדרות מעץ או מאלומיניום יעשו את העבודה ויעניקו לכם לוק נפלא בגינה – כך שלכם נותר להתאים אותם לחזון העיצובי שלכם ולעיצוב הקיים.

אהבתם? שתפו עם החברים

Scroll to Top
שניקח מידות?
כדי שתוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר במיוחד עבורכם, אנו נצטרך שתמלאו את הטופס הזה במלואו.
כתובת מגורים
פרטים אישיים
דילוג לתוכן